Eindelijk een groep voor de Chausson campers waar maar een paar modellen toegelaten worden. En de reden hiervoor is heel simpel, deze types vallen in een groot gat in de ontzettend grote Chausson groep die er al is, want alle nieuwere types Chausson maken daar de dienst uit. Is ook niet zo gek want dit merk wordt ondertussen heel goed verkocht.

Als ondergeschoven kindje heb ik het nu over de Chausson Odyssee, Welcome of Allegro van de bouwjaren 1998 t/m 2006. Want het zou zo mooi zijn wanneer de Chaussons meer per type ingedeeld zou zijn.  Daarom heb ik voor deze groep campers en hun eigenaren een eigen groep opgestart. En ik hoop dat dit net zo'n succes gaat worden als de groep die ik 6 jaar geleden opgericht heb voor de Burstner T610 T620 eigenaren, daar zitten we nu al op ongeveer 170 campers uit dezelfde jaren dus uiterlijk bijna gelijk.

Heb je dus een Chausson Odyssee, Welcome of Allegro, uit de bouwjaren 1998 t/m 2006 meld je dan aan bij deze nieuwe Chausson groep. Een groep met alleen maar soortgelijke campers. uit die bouwjaren. Samen veel informatie delen en ervaringen uitwisselen. Heerlijk toch. Wanneer de groep groeit zullen er vast nog wel  treffens georganiseerd worden. En zoek je onderdelen dan kun je daar ook altijd roepen. Kortom ook dit kan een hele mooie gezellige groep worden. Ik ga mij daar voor inzetten. Ik probeer gezamelijk met de leden een informatiefe groep op te zetten voor dit type camper waar we met zijn allen veel plezier van kunnen hebben. Er is niets mooier dan een kennisbron te delen met gelijke eigenaren.

https://www.facebook.com/groups/chaussonodysseeofwelcome

Post was bewerkt op 02-11-2022 12:33 door Johan