oldtimer camper verzekering

  • Fietsgek

    Hallo,

    Ik kan een leuke camper overnemen. Deze is van 1980. Hiervoor kan je dus volgens mij een oldtimer verzekering afsluiten. Ik heb al wat zitten zoeken op internet maar de oldtimer verzekeringen die ik zie zijn denk ik alleen voor personenautos.

    Kortom: Weet er iemand een goedkope oldtimer verzekering voor een camper. Alle tips zijn welkom.

  • Co

    Helaas, je zult een “gewone” camperverzekering moeten afsluiten maar de tarieven daarvan zijn wel gebaseerd op campingtarief. Het goede nieuws echter is dat je een breif van de belastingdienst zult ontvangen waarin staat dat je gevrijwaard bent van wegenbelasting. Leuker kunnen we het niet maken….

    Co

  • Fietsgek

    inderdaad, dat hij wegenbelastingvrij is is mooi meegenomen. Maar waarom dan geen oldtimerverzekering? En wat moet ik me voorstellen bij een campingtarief?

    Het is een Mercedes 207D van 2300kg.

  • Co

    Je moet maar eens contact opnemen met een verzekeringsmaatschappij. Ikzelf zit bij DOA in Hoogeveen. Ben er tevreden over. 0528-299450

  • Anne

    Hoi Fietsgek,

    Sinds twee weken ben ik eigenaar van , ja ook, een Mercedes 207d uit 1979 en heb hem voor 211,44 euro per jaar verzekerd, alleen WA.bij de ANWB. Was de goedkoopste, vergeleken met Unive en Meeusverzekering.

    Succes.

    Anne

  • Fietsgek

    Bedankt Hendrik,

    Maar de vraag is van 6 jaar geleden, inmiddels is mijn campertje al een poosje verzekerd. ( voor iets van 10 euro per maand) :)

  • Wanda

    Hallo Mijn man en ik hebben vandaag een VW oldtimer camper gekocht en zijn nu op zoek naar een oldtimer verzekering

    maar de goedkoopste die ik tegen kom zit zo rond de 28 euro p. maand. Nu kom ik toevallig op jou vraag en antwoord

    terecht en zie dat jij dus wel een goedkoper verzekering hebt gevonden kun je mij de naam van de maatschappij vertellen?

    Horen het graag groetjes Robert en Wanda

  • aad

    Wie heeft ervaring met een verzekeringsmij. die een goede all-risk verzekering heeft voor onze oldtimer camper.

    Ik zit nu bij de Europeesche maar vind hem eigenlijk te duur. Heeft iemand ervaring met Diks verzekeringen IJsselstein

  • mathieu

    heeft er iemand een maatschappij voor mij die n goedkope oldtimerverzekering weet.

    mvrgroet mathieu