LPG in Spanje

  • kanjer

    ik snap al die onrust hier niet je kunt gewoon met je camper dat je wel een buitenaansluiting moet hebben sprekkt voor zichzelf moet je in nederland en overal

    wij tanken overal aan de pompen uit de gids,elche valt voor ons voortaan af de druk is daar veels te weing kreeg maar half vol man was niet voor reden om te kijken

    zei is vol geen druk meer

    jammer

  • Maarten

    LPGinfosite.nl heeft allerlei informatie over lpg. Ik zag ook lpg stations in Spanje.

  • bart lijbaert

    Vorig jaar kwam ik via de snelweg voorbij het tankstation BP in barcelona.

    Met het volste vertrouwen dat ik lpg kon tanken ,maar aangekomen bleken de tanks leeg te zijn..

    Met als gevolg dan maar verder met mijn jeep lopend 1;5 verder op 95.

    Dit jaar was ik dacht ik goed voorbereid met de site te bekijken LPG tanken was geen probleem.

    Ik zelf heb alle drie de soorten nozzels nu bleek er toch nog een vierde te zijn.

    Eenmaal weer aangekomen 30-07-2010 bleek het BP tankstation een nieuwe europese nozzel te hebben toegepast.waar ze zelf blijkbaar ook nog geen raad mee weten .

    Dus conclusie spanje blijf een ramp voor de LPG rijders .

    gr bart lijbaert

  • houtteman silvain

    wij zoeken een tankstation voor lpg rond Benidorm

  • Thijs G

    Estacion Servicio Gasauto (Repsol) Alicante is het dichts in de buurt. Aan de N-340 volgens mijn GPS.

    Succes Thijs

  • willy

    in Spanje noemt lpg gewoon GLP

    het staat er in koeien van letters op!

  • Jan

    Tankstation in El Campello E.S.Petronor sinds april 2013, carretera national 332 post code 03560 kruising met av ausies march

    telefoon 0034 965 633 776

    succes

  • kees

    LPG in spanje

    vanuit het zuiden net voorbij Barcelona een lpg station

    als je naar de markt in La Nucia rijdt kom je links een lpg pomp tegen

    Als je terug rijdt richting elcampello (niet via de tolweg) kom je een lpg pomp tegen