info hobby 600

  • Henk en Yl.

    Goedenmorgen,

    Wij hebben een mooie hobby 600 van 1985 te koop.

    0628038401

    Mvg. Henk en Yl.

  • hein

    hallo, ik ben op zoek naar een hobby 600 van ongeveer 92,, 93,,94 hij moet in orde zijn en mag zeker geen lekkages hebben en de km stand ook niet te overdreven hoog, hij moet goed onderhouden zijn.

  • Jim & Margaret

    Hoi beste Hobby bezitters,

    Wij hebben sinds vorig jaar zomer 2010 een Hobby uit 1987. Keurig onderhouden en we zijn er hartstikke blij mee.

    Nu kwam ik er zomaar achter dat de 220 volts aansluiting helemaal niets doet en de huishoud accu bijna leeg was ondanks de 220 aansluiting.

    Nu zijn wij tent kampeerders en hebben hier geen ervaring mee en we vragen ons af of je met de hand ergens een schakelaar moet omzetten van accu naar 220. Ik dacht dat dit automatisch werd omgevormd.

    Wellicht is het een kleinigheid en ik hoop dat iemand ons kan helpen aan het verlossende antwoord.

    Alvast bedankt!

    Met vr. grt. Jim & Margaret

  • Bart Vastenburg

    Hallo,

    ik las in je mail dat je een hobby600 uit 86 hebt,

    sinds een maandje zijn we ook de trotse bezitters van deze camper, eveneens uit 86.

    Behalve een rotte plek in de vloer en wand heb ik ook gemerkt dat de waterpomp niet werkt en aangezien we de eerste 2 weken van september ermee op pad willen begint de tijd een beetje te dringen.

    Is het mogelijk om even telefonish contact te hebben zodat ik kan vertellen wat ik tot nu toe heb geconstateerd en geprobeerd?

    Mijn nummer is 0653890861,

    Alvast bedankt,

    Bart Vastenburg

    Soest

  • "ton honselaar

    Hallo hobbyisten

    sinds juni 2010 heb ik een hobby 600. uit het jaar 1992 . Een beestje met waterschade; en uiteindelijk werk te doen ik lees in de vorige berichten over allerlei storingen en zo ik ben ze ook tegen gekomen en zal er nog wel een paar tegen komen. Ik heb de hele hobby gestript en met name de satelliet antenne waar de lekkage zat en heb besloten niets meer op het dak te willen. daardoor heb ik een complete imperiaal voor en achter over. Daarnaast ook nog het trapje aan de achterkant.

    wellicht heeft iemand interesse. zelf zoek ik de deur liefst met scharnieren

    groet Ton

  • Bart Vastenburg

    Hallo Ton,

    bij mij ontbreekt het achterstuk van de imperial, heb je die nog en wil je ook een stuk wegdoen?

    Ik hoor graag van je,

    groeten,

    Bart

  • Willem van der Beek

    Hallo.

    Ben sinds een jaar eigenaar van een Hobby600 bouwjaar 1992. Vanaf het begin heb ik elektraproblemen ne nu wil een goede vriend mij helpen alles op orde te brengen maar dan zouden we een elektra schema moeten hebben, Ik heb het geprobeerd via de duitse Hobby600.de site,maar daar zijn de schema's niet toegangkelijk.Wie kan mij a.u.b. helpen aan zo'n elektraschema??Ik zou erg dankbaar zijn als iemand dat beschikbaar zou willen stellen. Willem van der Beek, safir@tiscali.nl

  • Roel

    Wie kan mij vertellen waar de weterpomp zit van de hobby camper 600 1999.

    Heb de tank gevuld maar de kraan geeft geen water hoor wel heel ergens iets brommen,maar weet niet waar te zoeken.

    Ik heb geen gebruiksaanwijzing

    De watertank was leeg toen we hem kochten.

    Ben tel. bereikbaar op nummer. 0318619594

    Groet Roel

  • Roel Zaaijer

    Hallo Frank.

    Wij hebben een Hobby camper 600 FS uit 1999 net gekocht.

    Deze camper heeft een jaar stil gestaan met een lege watertank en boiler.

    Nu heb ik de tank gevuld maar de kraan geeft geen water wel hoor ik ergens een zwak gebrom dank dat de pomp vastzit.

    Weet echter niet waar ik deze moet zoeken, denk ergens onder de vloer.

    We willen over 2 weken vertrekken en dan zou het fijn zijn als de pomp het doet,misschien weet je ook hoe ik de boiler aanzet.

    Groeten

    Roel

    Tel. 0318619594

  • Geert

    Hoi misschien lukt dit

    De aanvoer slang op de waterdruk zetten alle kranen open tot ze gaan stromen

    dan de aanvoerslang weer terug plaatsen in de tank.

    Fijne vacantie

    Groeten Geert