info hobby 600

  • anna

    www.hobby600.de

    Ik zoek zelf ook een hobby 600,belastingvrij

  • Marco

    Willem van der Beek Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo.

    > Ben sinds een jaar eigenaar van een Hobby600

    > bouwjaar 1992. Vanaf het begin heb ik

    > elektraproblemen ne nu wil een goede vriend mij

    > helpen alles op orde te brengen maar dan zouden we

    > een elektra schema moeten hebben, Ik heb het

    > geprobeerd via de duitse Hobby600.de site,maar

    > daar zijn de schema's niet toegangkelijk.Wie kan

    > mij a.u.b. helpen aan zo'n elektraschema??Ik zou

    > erg dankbaar zijn als iemand dat beschikbaar zou

    > willen stellen. Willem van der Beek,

    > safir@tiscali.nl

    Hoi,

    Op hobby600.de zijn de schema's wel degelijk toeganglijk !

    Als je tenminste lid bent.

    Ik kan ze namelijk zo zien. even downloaden en klaar.

    Wordt er lid van, want er zijn wel meer schema's die je mogelijk nodig hebt.

    Een tip, zet als avatar je camper erop.

    Groeten,

    Marco Oss

  • wil peters

    Ik heb ook alles gesoldeerd hielp gedeeltelijk bij het opladen blijft hijdoorladen.Met de potmeter geprobeerd af testellen ging niet. Misschien kun je mij helpen. Hobby groeten wil peters 0644620300 riewil@versatel.nl

  • klaas bosma

    wie weet waar ik deurscharnieren voor de hobby 600 kan verkrijgen?

  • Tosca

    Hallo Klaas,

    Ik heb een aantal jaren geleden deurscharnieren gekocht bij een camper/caravan winkel in de Weere. Zie anders de website www.boranka.nl

    voor tel.nr.

    Volgens mij werd mij toen verteld dat de scharnieren ook gebruikt worden bij de bouw van VW campers.

    Een telefoontje daar naar toe en je weet voldoende neem ik aan.

    Succes.

    Tosca

  • Tosca

    Hallo Bauke,

    Heb je nieuwe deurscharnieren kunnen kopen en mag ik weten waar je ze gekocht hebt?

    Groetjes,

    Tosca

  • joop werkhoven

    ik heb een hobbij 600 uit 1985 heb sluiting gemaakt in het 12 volt sijsteem kan geen zekering vinden in het hobby 600

    dat geef het deutsche gebrauchsanweisung voor hobby bord -control center aan .

    in de bank zit ook nog een grote trafo die van 220 naar 12volt zit daar nog een zekering durf die niet open te maken .

    die bordcontrolcenter zit aan het dak in de cabine bij de rario van cramer .links de meters van fris water ,voltmeter ,

    amperemeter,rechts de zekeringen van ijskast ,licht ,waterpompen boiler ,verwarming .

    indien U mij kan helpen ben ik U zeer dankbaar Joop Werkhoven

    zorgvlietstraat 234 2513 RM Den Haag

  • Petra

    Wij hebben net een hobby 600 gekocht maar moet nog rijklaar gemaakt worden. Kan iemand mij vertellen wat de maat van het matras is?

    Dit omdat ik graag een topdek wil bestellen.

  • Nico

    Wie kan me vertellen waar motor-olie bijgevuld kan worden bij een Hobby 600 van '87 met n 2 liter benzine(Ducati..denk ik) motor.?

  • Nico

    Nico

    Wie kan me vertellen waar motor-olie bijgevuld kan worden bij een Hobby 600 van '87 met n 2 liter benzine(Ducato…denk ik) motor.?