gezocht Peugeot J7 camper of een Renault Saviem camper

  • Tegelaar

    Sanne,

    De 7J, op LPG, bouwjaar 1976 heeft een tijdje op marktplaats gestaan. Ik heb hem/haar nu nog en ben driftig op zoek naar een nieuwe eigenaar. De bus rijdt op LPG, heeft een 1800 cc motor en een strak interieur. De carrosserie heeft op een aantal (niet belangrijke) plekjes aandacht nodig en er moet/mag een nieuwe radiatreur in. (die kost rond de 170 euro). De bus staat nu gestald in de omgeving van Alkmaar. Ik vraag er geen topprijs voor. Ik ben allang al blij als er een nieuwe bezitter voor komt. Mijn prijsindicatie is rond de 2000 euro. Ben me gerust. 06-51989677.

    groet,

    Hans Tegelaar.

  • Michel31

    Als iemand er nog eentje heeft stuur dan even wat fotos en een omschrijving naar mijn mail a.u.b en ik kom dan snel eens kijken

    Groetjes

    Michel

  • sjoerd smit

    Hey Sanne!

    Wij hebben een hele mooie Renault Saviem. Voor meer informatie: bel Sjoerd 06 22 89 57 94

    Groetjes

    Sanne Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben op zoek naar een camper het liefst een

    > Peugeot J7/J9 of een Renault Saviem.

    > Mijn voorkeur gaat uit naar een dieselmotor. Wie

    > kan mij verder helpen?

    >

    > vr groet, Sanne

  • Sjoerd Smit

    Hey Michel

    Ben je nog op zoek naar een Saviem? Bel 06 22 89 57 94

    groetjes Sjoerd

  • pieter

    goeiedag,

    ik heb een peugeot j7 camper maar de bougiekabels zijn kapot

    wie kan mij verder helpen zodat de 39jaar oude camper als een zonnetje rijdt

    ik kan ze nergenst aankomen

    het zijn de kabels die je er gewoon in moet duwen zodat die klik zegt

    er zitten nu bougiedoppen op die je moet verdraaien om hem los temaken

    mvg, Pieter

  • walter

    Hallo Pieter,als je kabels compleet niet meer kan krijgen/kopen dan moetje ze zelf maken

    of vermaken,voor mijn oldtimer en andere doe ik dat ook .

    groeten Walter

  • ebbe

    gezocht kontactslot voor j7 uit 1972. en benzinedop.

  • Arie

    Wij hebben een MAN ( Renault Saviem) aangeschaft, bouwjaar 1971.

    Heb er een gereviseerde startmotor ingezet, de dynamo is goed,( is nagekeken), desondanks wil de motor niet starten.

    Als het kontakt uit staat, blijft het kontaktlampje branden, en ik krijg geen stuurstroom op de startmotor.

    Het auto elektriciteits bedrijf raadt ons aan de spannings regelaar te demonteren, maar waar zit dat ding??????????????

    Wie kan ons helpen?

    We willen er graag een jaartje mee rond trekken, en zouden liefst eind maart vertrekken, dus is enige spoed geboden.

    Wij, Arie en Marianne, wachten op een antwoord!!!!!!!!!!!

  • erwin

    hallo arie,

    de spannings regelaar zit onder de bestuurders stoel, bereikbaar via een ovaal luikje. je kunt snel antwoord krijgen op dit soort vragen via het saviem forum; www.renault-saviem.nl. via dit forum kan ik en andere rijders je helpen, ook met onderdelen! ook kun je technische documentatie krijgen, allemaal gratis!!

    groetjes,

    erwin

    06-51485917 na 12h

  • manon

    hallo,

    Ik weet niet of je er inmiddels al iets hebt maar wij hebben een renault saviem en willen hem verkopen.

    Als je interesse en handige handen hebt dan kun je contact opnemen met ons.

    groetjes Manon

    0642350779