TIP ZIBRO olie kan veel goedkoper

  • wingman01

    ik weet niet waar jullie wonen, maar in belgie petroleum kopen is het goedkoopste

  • Gerard Ernest

    Hallo, ik heb ook een nieuwe ZIBRO kachel en gebruik orginele Zibro-olie (kristal) a 42 euro voor 20 liter.

    Nu lees ik olie van de action (blauwe dop) ,uit belgie en van de action (witte dop) en diverse type's, maar wat moet ik nu gebruiken wat betrouwbaar is en goedkoop?

  • peter

    Wil het volgende toevoegen tav de te gebruiken olie voor Zibro petroleum kachels.

    Voor diegene die in Oostenrijk verblijven bv tijdens de wintermaanden ,bij het Lagerhaus (boerenbond in Nl) kun je rode PETROLEUM TANKEN in een canister of anders,Deze petroleum

    is goed te gebruiken voor de Zibro kachels en is een stuk goedkoper dan de Zibro olie.Het is Heissolie en wordt gebruikt bij Olie huisverwarming.Heb deze olie enkele jaren gebruikt en geen problemen gehad.Weet helaas niet meer de l prijs.

    Op tijd het filter schoonmaken is altijd beter.

    sucses.

  • Vuurstorm

    Ik heb net bij Action een paar flessen gekocht met Lampolie.

    Er staat als technische gegevens op de fles Paraffine olie C5-20

    De fles is doorzichtig en heeft een ZWARTE dop.

    Is dit de soort die men bedoelt om hem ook in de Zibro kachel te stoken ?

  • Vuurstorm

    Is deze firma ook hetzelfde als die jij bedoelt?

    Want bij super de boer vind ik een fles lampenolie met de naam: the old dutch Farmlight LampOil.

    En de Firma is SEL CHEMIE Broekstraat 23 postcode 7122 MN AALTEN Nederland

    Telefoon 0031 543471956.

    Paraffine (Aardolie) C5-20

    Vlampunt>61Graden Celsius. Zwarte fles met ZWARTE dop

    Maar nu komt het bij Action vind ik een Fles LAMPOIL maar nu doorzichtig de fles en ook met Zwarte dop.

    Met dezelfde eigenschappen alleen nu komt het de FIRMA is ESPAR NEDERLAND ook in AALTEN namelijk postbus

    124 7122MN AALTEN met het telefoonnummer je raad het al +31543471956.

    Dat is toch vreemd nietwaar en als ik jouw video film van de firma bekijk dan wordt het nog vreemder als je dit adres bekijkt.www.selchemie.com/default.asp?Language=1.

    Is deze olie dan te gebruiken zoals de duurdere Zibro olie?

  • John

    Volgens mij weet niemand meer precies waar hij het over heeft, want bij de action kennen ze die olie niet die hier word genoemd

  • JD

    het kan tegenwoordig nog goedkoper.

    http://www.haveka.com/index1.html

    ga hier even kijken onder Zibro kachel brandstof an u vind 25 liter voor maar slechts 25 euro.

    de prijs zal enigszins een beetje fluctueren met de olie prijs ;)

    veel stook plezier dit seizoen.

  • aad

    Er zijn alleen nog flessen met een zwarte dop prijs 1 52 bij action een bio lampenolie is deze ook bruikbaar

  • leonie

    Ik ben voor mijn zwager op zoek naar een verkoopadres waar je petrolium kan tanken voor de zibro kachel

    het is een laser kachel.

    gr leonie

  • Roy

    Welke olie kan dan gebruikt worden van Haveka?