Gebruiksaanwijzing Chausson Allegro 38

  • camper

    Hallo,

    Wie kan mij helpen aan een Nederlandse Gebruiksaanwijzing van de Chausson Allegro 38. (Instructieboekje).

    Heeft iemand ervaring met deze camper.

  • Johan

    Anonymous

    Hallo,

    Wie kan mij helpen aan een Nederlandse Gebruiksaanwijzing van de Chausson Allegro 38. (Instructieboekje).

    Heeft iemand ervaring met deze camper.

    Hallo,

    Ik heb  een Nederlandstalige facebookgroep opgestart voor de Chausson. En dan vooral de types Allegro Welcome en Odyssee van de bouwjaren 1998 t/m 2006. Reden heel simpel er is veel te weinig informatie en contact te vinden met eigenaren onder elkaar van deze type campers. Je kunt zoiets moois creeren wanneer je met zijn allen in 1 groep zit. Allemaal dezelfde type campers en veel gebruikerservaringen uitwisselen. Het praat ook altijd makkelijker wanneer je met een andere eigenaar van hetzelfde type camper spreekt.  Dat is een prachtig iets. Ik kan het weten want ik heb hiervoor ook een groep voor de Burstner T610 + T620 opgebouwd en groot gemaakt.  Heb je dus 1 van deze Chausson campers uit 1 van de hierboven vermelde bouwjaren meld je dan aan in deze groep. Ik zie jullie graag als lid van deze groep wanneer je aan de eisen voldoet. De handleiding voor deze  campers  is ook in deze groep te downloaden.

    Ik zie de nieuwe leden graag komen, dus meld je aan. Samen zijn we sterk.

    https://www.facebook.com/groups/chaussonodysseeofwelcome

    Post was bewerkt op 01-11-2022 19:54 door Johan