Welkom op dit prikbord

• camper.pagina.nl

Het prikbord voor en door camper liefhebbers.

• Tiny

Leuk dat er een prikbord geopend is.Er zijn natuurlijk al een hoop campersite's en forums, maar een prikbord is ook leuk.

Heb een link gezet op www.camperinfo.nl

succes met je prikbord.

groetenBeheerder schreef:

>

> Het prikbord voor en door camper liefhebbers.

• elly peerdeman

Hallo,misschien kan ik hier iemand helpen??Ik heb te koop,2 heel mooie stoelen,vloermat,vast hoog dak,en misschien nog wel meer,wasbakje met afvoer enz.Het komt (nog) van een fiat 280,d,bj,1989,,,fiat is afgekeurd,dus veel onderdelen ook te koop,,,gr,elly

• elly peerdeman

Hoi,veel spullen te koop voor fiat 280,vast hoog dak,matten,nw,stoelen,enz,,doeii

• peerdy

Hoi,dit lukt niet echt,sta er nu 10x op??

Veel te koop voor fiat 280,bj1989 ,vast hoog dak,nw,stoelen,vloermat,enz,,,gr,elly

• peerdy

Hallo,de gehele bus is ook te koop,denk erom,bus is afgemeld.Verwachtte rep,carosserie 400euro.Voor 1000euro mag hij weg,rekeningen ter inzage,,gr,elly

• Ake

Ik heb een vraag over de aanschaf van een camper. Ik ben aan het twijfelen tussen een alkoof en een camper met een geintegreerde cabine. Is er iemand die ervaring heft met beide constructies? Is het handiger de keuken achter in de wagen te hebben of in het midden?

Groetjes Ake

• Wim

Hoi,

Ook wij hebben voor hetzelfde gestaan.

Het is maar net wat je zelf het prettigst vindt.

Wij hebben de keuken helemaal achterin zodat het middenstuk lekker ruim is.

Ook hebben wij een alkoof, met slaapplaats van 140 x 200, heerlijk als je met z'n tweeen bent,

je hoeft dan niet dagelijks je bed op te bouwen en af te breken.

Ik zou zeggen ga eerst eens langs een aantal dealers en bekijk de nieuwe en 2e hans wagens,

krijg je toch een idee van wat je zelf wil. Beslissen kan later….. toch

mvgr. Wim

• peerdy

Sorry,

Vooer iedereen op dit forum,ik heb verwarring gebracht,ik had een campertje te kook,Nu niet meer is verkocht,,gr,peerdy

• ine-kar

Wij hebben een camperbus: Possl 2 win.

Vast bed achterin en keukenblokje in het midden.

Geen grote camper, maar alles er op en erin, wat wij fijn vinden. O.a vast bed, toilet+douche en zonnepanelen. We zijn zelfvoorzienend. 2-pits gastoestel is voor ons prima. De 3 pitten in onze caravan vroeger gebruikte ik ook zelden allemaal.

Met onze blauw-grijze kleur vallen we niet op en dat is nu net wat we willen.

Als je lang weggaat wil je mogelijk wat meer ruimte. Wij proberen zoveel mogelijk buiten te zijn en voor de mindere dagen of uren en in de koudere periodes voldoet dit voor ons prima.

Succes met het maken van een keuze.

ine