Hallo Camperliefhebbers,
Waarschijnlijk is dit voor kenners een rare vraag, c.q. opmerking. Toch zou ik graag van ervaren en enthousiaste camperaars een mening willen hebben over een aantal vragen.
Algemeen: Reeds lange tijd zijn wij geintereseert in het aanschaffen van een kampeerautomobiel. (Wij zijn man, vrouw en dochter, resp. 54, 39 en bijna 3 jaar oud) Uiteraard ga je bij de aanschaf niet over een nacht ijs.Ik heb momemteel de mogelijkheid om genoemde Rimor te huren om eens “sfeertje” te proeven.
Vragen: Conform mijn info op internet bestaat de 726 niet. Is dit de 727 TC ? De lengte vind ik persoonlijk wel erg lang ((734,5 cm ex fietsenrek ?) Gezien het toelaatbare gewicht van uiteraad weer die legendarische 3500 kg lijkt het mij een “zwieberkont” te zijn. Is dit zo ? Persoonlijk lijkt ons een integraal, ca. 610, met stapelbedje of een enkel bedje boven een bergruimte achterin ideaal.
Conclussie: Dus nog steeds veel vraagtekens. Wij zouden het op prijs stellen als ervaren camperaars ons hun eerlijke meninge zouden willen geven.Alvast bedankt, Geejee, Muk en Bobienne.