hoe neem ik alles mee?

• Jaap

Hallo,

we hebben sinds een week een camper en we zijn hem nu aan het klaarmaken/inrichten.

we hebben een vraag /probleem: hoe neem je in vredesnaamalle losse dingen mee zonder dat ze onder het rijden door de hele camper heenslingeren en in de kastjes alles op z'n kop komt te liggen.

misschien een stomme vraag maar hoe voorkom je dit?

• john holsderver

beste jaap, wij hebben van een grondzeil(je weet wel, die je in je voortent van je caravan legt), 1 meter van gekocht(hij is 4 meter breed) en daar kleedjes van gemaakt op de plaatsen in de kastjes, zodat zij niet meer glijden.

het is gelijk antislip. tevens kan je diverse opbergboxjes bij blokker kopen, zodat je deze kunt stapelen en vullen.

groetjes

• Sjoert

Wij doen hetzelfde als John, maar daarnaast legt mijn vruw een theedoek over de spulletjes zodat ze niet kunnen opspringen.

gr.

• werner

Koop anti slip matjes voor 1 eurie bij de Wibra. Werkt geweldig en alles staat/ligt vast. Plaats zware dingen zoals pannen en blikken zoveel mogelijk onderin, lichte dingen en zaken bovenin. Neem de maten van je kastjes en ga op zoek naar plastic mandjes, bakjes en schalen. Ik was in de situatie dat er een set van 36 plastic bakjes bij het Kruidvat te koop was die……..wonderwel pasten in de schapjes van de camper. Succes met zoeken.Jaap schreef:

>

> Hallo,

> we hebben sinds een week een camper en we zijn hem nu aan het

> klaarmaken/inrichten.

> we hebben een vraag /probleem: hoe neem je in vredesnaamalle

> losse dingen mee zonder dat ze onder het rijden door de hele

> camper heenslingeren en in de kastjes alles op z'n kop komt

> te liggen.

> misschien een stomme vraag maar hoe voorkom je dit?

• trouble

Je kunt natuurlijk ook wat rustiger rijden.

Je hebt tenslotte vakantie……..

• Krientje

Inderdaad: anti-slipmatjes en veeeeel bakjes en mandjes! Misschien ook praktisch: zoveel mogelijk opbergmateriaal waar je doorheen kan kijken wat erin zit. Tegen de tijd dat wij eindelijk in onze camper weten waar wat inzit zonder te hoeven zoeken, zijn we alweer uitgekampeerd en volgend jaar bedenk ik het toch weer anders… ik ken mezelf!

• Petra

antislip in de kastjes en ze zo vol mogelijk doen dan kan het ook nergens heen.

bv een handdoek ertussen.