camper kopen

• birgitta

Wij willen graag een camper kopen maar zijn een leek op dat gebied.Wie kan ons goede raad geven zoals:Welk merk..wat is de beste tijd om er een tekopen..waar moeten we op letten?Wij zijn maar met zijn 2 maar willen toch een 4 of 6 pers.Ook het liefst met garage en vast bed.Wie o wie kan ons helpen.

• Co

In elk geval nooit in de zomer zeker niet in het voorjaar een camper kopen. Dan is de vraag groot en stijgt de prijs, da´s logisch… Van garage´s heb ik geen verstand, da´s een heel andere klasse dan waarin ikzelf rijd…

Co

• mvt

Met camper kopen,blijf binnen

6 meter,is alles goedkoper.Wij zijn tevreden van HYMER,zorg dat er verwarming voor de winter goed zit, 4x4 is interessant,wel duurder Ook zorgen dat je een reserve wc bij hebt,de interesante tijd is tegen de zomer,okasies om te kopen

Eventueel zonnepaneel,kan je zonder electriciteit.Hopelijk een beetje geholpen,groetjesbirgitta schreef:

>

> Wij willen graag een camper kopen maar zijn een leek op dat

> gebied.Wie kan ons goede raad geven zoals:Welk merk..wat is

> de beste tijd om er een tekopen..waar moeten we op letten?Wij

> zijn maar met zijn 2 maar willen toch een 4 of 6 pers.Ook het

> liefst met garage en vast bed.Wie o wie kan ons helpen.

• birgitta

bedankt mtv…we zijn geslaagd en hebben een mooie Hobby gekocht.ik kan niet wachten tot het voorjaar.bedankt voor je reactie en wie weet komen we elkaar ooit tegen op een camping.

• LUUD

Ik denk dat je je eens moet gaan omzien,voorlichten in een camperzaak.

Belangrijk is wat je wil in je camper en daar naar zoeken.

En je moet geluk hebben, of anwb laten keuren, maar dat is ook niet goedkoop.

Zelf hebben wij vorig jaar een 6/7 pers.camper gekocht van marktplaats en erg tevreden.

Ik wilde een peugeot of renault en heb nu een fiat ducato en geen problemen

• birgitta

Bedankt dat je nog reageert….maar we zijn geslaagd hoor en hebben een schitterende Hobby gekocht…Eind april beginnen we met onze eerste vakantie.