Is het mogelijk om te rijden met de gaskachel aan?
Het is namelijk steen koud in de camper onderweg naar de wintersport.
Zijn er eventueel nog andere opties?
Ik hoor het graag.
Monique
Het ligt eraan welk type kachel je hebt. De “gewone” kachels van Truma (de S-serie, die vaak onder een kast zijn geplaatst) zijn zeker niet geschikt om aan te laten tijdens het rijden.
Een standkachel van Truma (de E-serie) heeft een gesloten systeem. Deze zijn speciaal gemaakt voor het aanlaten tijdens de rit.
Kachel waait niet uit.
Peter
Truma heeft het SECUMOTION systeem hiervoor.
eventueel kan je door middel van de Duocomfort ook van Truma twee gasflessen tegelijk aansluiten en deze middels een schakelsysteem om de beurt laten werken
voor de SECUMOTION moet je speciale gaskranen met HD slangen gebruiken, ik heb het er net opzitten en wat blijkt die dure HD slangen zijn helemaal niet naar mijn zin want de mijne is in het geperste deel lek terwijl deze splinternieuw is , de verkopende winkel gebeld probleem voorgelegd , en deze stuurde zonder problemen een andere slang en wat blijkt ook deze is lek op het zelfde stuk.
Ik raad dan ook aan bij een ieder die dit systeem hebben met de HD slangen de slangen goed te controleren , met geopende gasfles even zachtjes met de slang bewegen ter hoogte van de geperste flens , bij mij hoorde je duidelijk het gas eruit ontsnappen.
Dus ik gebruik het zeker niet bij en tijdens het rijden.
Ik heb het probleem voorgelegd bij de sales afdeling van Truma hier in nederland en wacht nog op het antwoord.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?