camper huur

• paulvos

Wij(mijn collega en ik) zijn op zoek naar een particulier in noord brabant of het noorden van limburg die zijn/haar camper zou willen verhuren . Wij gaan namelijk een ronde in Zwitserland op de racefiets maken en willen graag een camper als begeleiding meenemen.

De reis gaat van vrijdag 30 juni tot en met zondag 9 juli duren .

• Axel

Hallo,

Wij hebben een Ford Transit Westfalia met hefdak, geschikt voor 4 personen. Deze is nog te huur tot en met 21-7 (vrijdag 21 juli). Vanaf zaterdag 22 juli is hij weer verhuurd. Huurprijzen voor deze weken zijn € 375 per week incl. 1500 km. De camper heeft een koelkastje, keukentje met 2 gaspitten (en een los gasstelletje om buiten te koken), spoelbakje met kraan, fietsenrek voor 2 fietsen en een luifel. Een extra voortent kan bijgehuurd worden. Als u interesse heeft kan ik u wat foto's mailen, of u kunt langskomen in Leiden om hem te bekijken. Het is helaas niet in

Brabant of Limburg, maar wellicht toch interessant voor u.

Met vriendelijke groet,

Axel Visser

• J van Wijk

Hallo!

Is inderdaad wel een eind als je eerst naar Zwitserland moet fietsen ! Wij zijn in het

bezit van een Renault Master camper 2.2 DCI reimo camperbus met hefdak,

2 persoons slaapplaats, keukenblokje, 2 pits gasstel, waterreservoir met spoelbak en kraantje, koelkastje en event. dvd speler. Deze periode is de camper nog te huur, voor € 350,= per week. De borg en kilometers kunnen nader te

bespreken zijn. In ieder geval succes met de fietstocht.

Met vriendelijke groeten,

J. van Wijk

• patrick

hallo

ik heb mischien wel intresse kun je mij iets meer vertellen wat dat mij gaat kosten als wij 11 dagen de camper willen huren,stuur als het kan mij een paar foto s van de camper

kan ik jou telefoonnmr krijgen dan bel ik je dat praat makelijker

• Axel

Hallo Patrick,

ik heb een mailtje gestuurd naar het adres bij je naam. Hopelijk komt dat goed aan. Ik ben er niet zo happig op om mijn persoonlijke contact gegevens op een prikbord te zetten. Je kan me ook altijd direct mailen door op mijn naam te klikken.

Groet,

Axel

• britt de vries

hallo. ik heb intresse in de camper. zou ik wat foto's kunnen zien?

groeten britt.

• Axel

Hallo Britt,

ik had je vorige week al gemaild met wat foto's, maar misschien is het mailtje niet aangekomen? Laat het even weten aub.

Groet,

Axel