met de camper naar Denemarken

• Anke

Hai,

In september gaan wij voor het eerst met de camper naar Denemarken (2 weken). kan iemand mij wat info geven over bijvoorbeeld mooie campings of slaapplaatsen bij de boer(we willen liever niet op camperplaatsen overnachten i.v.m. het veiligheidsgevoel). En kan iemand me nog tips geven waar ik bijvoorbeeld op moet letten bij deze eerste camperreis?

Wat is de benzineprijs in Denemarken?

Nou ja, ik wil gewoon zoveel mogelijk info.

Alvast hartelijk dank,

Anke

• M@ria

kijk voor boerencampings eens op www.svr.nl je kan daar voor 10 euro donateur worden en dan kan je op hun site alle boerencampings bekijken en opzoeken.

Wij maken hier al jaren gebruik van

• peter

Ankie, camperplaatsen zijn niet alleen P's langs de snelweg hoor!!!

Er zijn hele leuke bij, in centra van dorpjes.

Veel plezier.

Peter

• Peter

Wij zijn al vaker geweest, kijk maar op www.braxie.nl

Let even op de aansluiting van de elektra. Soms moet en een ander koppelstuk hebbemn voor de kabel, met een groene stekker. Je kunt deze huren op de campings waar die nodig is, maar je kunt ze in Nederland veel voordeliger kopen.

Verder zijn op de meeste campings schitterende sanitaire voorzieningen.

Wij gaan dit jaar naar Mon,onder Kopenhagen en als je die stad wilt bezoeken kun je naar de citycamp midden in de stad. Hier valt weinig of niets te beleven, maar je komt dan toch om de stad te bekijken en op de fiets gaat dat uitstekend. Rij dan ook even naar de Calrsberg fabriek en geniet aan het einde van rondleiding van je 2 gratis biertjes…!!

Peter

• sintra

Beste Peter,

Wij hebben dit jaar voor het eerst een camper en hebben altijd met caravan zwitserland/frankrijk, duitsland gedaan en willen nu onze horizon verbreden zeg maar. Wij lazen jouw stuk over denemarken en omdat we ook een reisverslag via een camperblad lazen zijn we geinteresseerd geraakt want (zeker) frankrijk is in het naseizoen niet meer gezellig en willen meer avontuur.

Wat is de beste tijd (qua klimaat) om naar D toe te gaan??. En kun je de speciale electra aansluitingen ook gewoon bij de campeer winkel halen??

Alvast bedankt voor de moeite!!

Martin