Camper huren/kopen

• Aagje

Wij denken erover om een camper te huren om komende zomer in Europa mee rond te trekken. Ik kom diverse vraagprijzen tegen op internet, wat zijn een beetje normale prijzen voor het hoogseizoen, waar moeten we op letten.

En gewoon even nieuwsgierig, ben dan ook een Aagje…, met wat voor budget kun je een camper kopen? Als je niet veeleisend bent en een beperkt budget hebt maar wel kwaliteit wilt?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Aagje

• All Motorhome Rentals

Hoi Aagje,

Leuk om nog een Aagje tegen te komen op het internet :-).

Op de site www.allmotorhomerentals.com staan alle camperverhuurders in Nederland, maar ook in andere landen. Als je dicht bij de grens woont met België of Duitsland dan zou ik ook daar gaan kijken. Zoek via het internet welk model tegen welke prijs je het meest aanspreekt en ga dan (indien mogelijk) zelf kijken voor je beslist of je gaat huren.

We hebben zelf onlangs een camper gekocht die we ook verhuren (www.goedkoopcamperhuren.nl). Wil je een camper kopen, dan is het handig om te weten welk model voor jullie het meest geschikt is. Zelf hebben we eerst een aantal jaren een camper gehuurd, waardoor we wisten welk model we wilden hebben. We hebben een budget vastgesteld, waaraan we ons (ongeveer) hebben gehouden. Zelf moet je gaan kijken wat je wat je budget is en daarna gaan zoeken op het internet of je voor dat geld iets kunt vinden, waarmee je graag op reis wilt. Zelf hebben we het hele internet afgestruint, en zijn een aantal keren wezen kijken, totdat we de camper vonden die (bijna) binnen het budget viel, en waarvan het interieur en inrichting ons echt aansprak. Daarnaast let je natuurlijk op het onderhoud en de staat van de camper.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je me altijd mailen,

groetjes van Aagje