camper huren in griekenland

• cees

Wij bieden als particulier onze camper te huur aan in Griekenland.

De standplaats is vlakbij Athene,heel centraal dus en een makkelijke

en snelle bereikbaarheid vanaf het vliegveld.

De camper is zeer compleet uitgerust en bied ruimte voor 5 personen.

Voor meer info ,ga naar de website. www.sailencamper.ingriekenland

• cees

Email adres is www.sailencamper.ingriekenland.nl

• vredeveldt

hgallo kunt u mij wat meer inf toe sturen over de camper huren van u

• fam Smulders

beste cees,

ik zou graag wat extra informatie hebben over de camper die u verhuurd.

eventueel wat foto's en de kostprijs voor 2 weken in de maand juli - augustus

met vriendelijke groet

• jop

Beste Cees,

Wij gaan in juli 2 weken naar griekenland en zouden graag wat informatie ontvangen over julie camper.

U kunt me ook bellen op 020-6892538

vr groet,

Jop

• William

Ik zou het niet willen. Als je ziet naar wat voor site je wordt door gelinkt komt dat niet vertrouwd over . Maar misschien ben ik hier te voorzichtig . Succes een ieder die het wel probeerd.

• Joris van Liebergen

Geachte meneer / mevrouw,

Wij gaan de herfst vakantie naar Kreta en overwegen een camper te huren.

Is er voor de week van 22 oktober t/m 31 oktober nog een camper bij u te huur voor 2 volwassenen en 3 kleine kinderen, waarvan er een in een eigen campingbedje kan?

En zo ja, kunt u ons aangeven wat de prijs is en waar we de camper kunnen ophalen en afleveren? Zijn daar ook nog keuzes in?

Met vriendelijke groeten,

Met vriendelijke groeten,

Joris van Liebergen

mobile: +31 6 21 850 853

• Preveli

Sinds 2008 is er op Kreta een camper verhuurder actief met heel nette en moderne campers. We hebben vorig jaar een compacte camper gehuurd en hadden een heel leuke tijd in Griekenland. Vooral dat je aan de kleine stranden kunt vrij kamperen is geweldig. Bijgaand de link naar de verhuurder die wordt geleid door een Nederlander: www.camperopkreta.nl. Wellicht wat laat maar toch..