"Routel" ??

  • Robert

    Hallo Gerben,

    Na wat op zoeken op het net ben ik deze thread tegengekomen, waarbij jou relatie met de bouwer van de Routel mijn interesse meteen wekte. Reeds langere tijd ben ik met het idee voor een dergelijke dak/achterzijde auto constructie aan het spelen, echter tot mijn spijt heb ik tot op heden nog nooit een Routel in levende lijve gezien , laat staan kunnen aanschaffen (bouwen is wellicht de enige optie om ooit zoiets nog te verkrijgen). Graag zou ik u willen vragen of, via u connecties, ik in contact kan komen met de bouwer van de Routel

    Met vriendelijke groet,

    Robert

  • johan

    hallo robert!! ik zag dat je misschien interesse hebt in een routel ,aangezien ik er een in de garage heb staan ,ik hoor het wel als je interesse hebt .mvg johan

  • verse kempert

    Lijkt me dat Routels op maat gemaakt zijn voor een beperkt aantal type auto's, of kun je ze eventueel aanpassen??

    Lian

  • nijhof

    Hallo Routel bezitter, toevallig ,,,,,,,las ik het stukje op internet …..Wij hebben al zo,n 10 jaar een routel ,maar wel elke keer aangepast naar de nieuwe auto ,nu al de 5e aanpassing. Maar ik moet er wel zeggen dat het een hobby project blijft . Als U mij Uw e.mail. adres doet zal ik u een paar fototjes toesturen en, ergens moet ik ook nogwel info materiaal hebben, mmardat zou ik eerst moeten opzoeken . veel suxses met deze “hobby ” groeten van Louis Nijhof.

  • verse kempert

    Leuk!

    Hier m'n emailadres: sb129h@live.nl.

    Ben benieuwd!

    Met vriendelijke groet,

    Lian

  • Marc Delanghe

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een Routel Minicamp.

    Als jullie toevallig ergens 1tje te koop weten hou ik me uiteraard aanbevolen

    Mvg

    Marc Delanghe