possl camper

• wil

Hallo,

Op zoek naar welke camper we eventueel willen kopen kwam ik uit op dit prikbord.

We hebben jaren gecampeerd met een caravan en begin volgend jaar gaan we met een huurcamper op pad. Aangezien we met ons 2-en zijn denken we er over om met een kleine camper op stap te gaan en na veel campers bekeken te hebben gaat onze voorkeur uit naar een Possl. Wie wil me zijn/haar ervaringen meedelen en wie wil aangeven welk model het best bevalt?

Alvast bedankt,

Wil

• Hennie

Wil,

Kijk een op de volgende topic van het camperforum.

http://www.camperforum.nl/viewtopic.php?t=8393311&highlight=possl

Gr. Hennie

• Anita

Hallo,

Toevallig op deze site terechtgekomen.

Ik zag dit bericht en wil er wel graag op antwoorden.

Vorig jaar hebben wij een camper gehuurd, omdat we het wel eens wilden proberen.

We hadden een Possl Duett L. Deze is net 50 cm langer dan de gewone Duett. Dat betekent net iets meer ruimte en een hangkastje voor de kleding. Deze Possl heeft geen vast bed, maar dat wilden wij ook niet. Dit neemt zoveel ruimte in beslag en het ombouwen van het bed is werkelijk een kwestie van 2 minuten. Als je naar een warm land gaat, kun je het ook zo laten liggen want dan leef je toch buiten. Maar als je ergens bent waar je 's avonds binnen moet zitten, heb je allebei een heerlijke bank om languit op te zitten.

Wij vonden het echt een geweldige camper en denken erover deze ooit te kopen.

Het enige nadeel was dat de kussens van het bed wel een beetje verschuiven. In een eigen camper zouden we dat misschien oplossen met klitteband.

Wij hebben de camper destijds bij Janssen Lomm gehuurd, maar deze heeft tegenwoordig ook een dealer in Culemborg.

Veel succes en plezier in jullie campervakantie.

Groet, Anita

wil schreef:

>

> Hallo,

>

> Op zoek naar welke camper we eventueel willen kopen kwam ik

> uit op dit prikbord.

> We hebben jaren gecampeerd met een caravan en begin volgend

> jaar gaan we met een huurcamper op pad. Aangezien we met ons

> 2-en zijn denken we er over om met een kleine camper op stap

> te gaan en na veel campers bekeken te hebben gaat onze

> voorkeur uit naar een Possl. Wie wil me zijn/haar ervaringen

> meedelen en wie wil aangeven welk model het best bevalt?

> Alvast bedankt,

> Wil

• wil

Hallo Anita,

bedankt voor je reactie. Ondertussen veel gelezen op diverse sites. We hebben nog even de tijd. In mei gaan we met een huurcamper en daarna beslissen we of het een possl wordt of toch wat groter.

Wil