stalling

• Bert

Gevonden in de flevopolder:

Schitterende stalling. Ruimte voor 600 caravans/campers. Goede isolatie. Gratis gebruik van stroom. Zelf de camper in en uit rijden. 24 per dag bereikbaar 7 dagen per week.

Wie interesse heeft moet het maar even laten weten.

Hal is nieuw. Staan op dit moment ongeveer 60 caravans/campers.

• Irene

Ik zou mijn camper nooit bij 599 andere zetten.

bij brand gaat er alles aan..

risico`s moet je sprijden ….

Irene.

• Bert

Zowel ik zelf als mede het bedrijf zijn tegen alle onheil verzekerd. Er staan op dit moment maar 60 voertuigen in de hal en eigenaar moet nog maar zien of hij de hal vol krijgt. Elk jaar kan ik beslissen bijven of weggaan. Ook in een kleine hal kan de camper door brand verloren gaan. Ik zie geen enkel probleem

• lona

Bert

Waar is deze stalling en hoeveel gaat het kosten.

Ik woon zelf ook in Flevoland en heb wel een stalling maar dat is een open veld.

En is er dan een mogelijkheid om te klussen, vanwege de stroom.

Bert schreef:

>

> Gevonden in de flevopolder:

> Schitterende stalling. Ruimte voor 600 caravans/campers.

> Goede isolatie. Gratis gebruik van stroom. Zelf de camper in

> en uit rijden. 24 per dag bereikbaar 7 dagen per week.

> Wie interesse heeft moet het maar even laten weten.

> Hal is nieuw. Staan op dit moment ongeveer 60 caravans/campers.

• Irene

Beste Bert ik had het over kansen. die zijn met 600 groter . :)

• Bert

De stalling staat op het industrieterrein in swifterbant. Stroom is bedoeld om op te laden. Klussen in de hal is volgens mij niet toegestaan.

Ik heb 2 telefoonnummers voor je die je evt kunt bellen voor alle vragen.

0653211832 of 0641322187

Succes

• Bert

Met je eens. Dus toch goed verzekerd zijn en vooral kijken hoe de stallings eigenaar verzekerd is want bij ons doen een heleboel boeren het er een beetje bij maar alle risico's zijn voor de camperhouder. Conclusie Beter een grote stalling die goed verzekerd is dan een kleine die het er maar eventjes als bijverdienste bij doet.

• lona

Beste Bert,

Dank voor je info, maar ik blijf dan toch maar bij de stalling die ik nu heb, aangezien ik in Almere-Haven woon en in Almere-De Vaart de stalling is, dus dat is vlakbij en switerbant is mij te ver.

Bij deze stalling kunnen wij de camper ophalen en onze Vito bus ervoor in de plaats zetten, hoef je niet met twee auto's te rijden.

Mocht je ook intresse hebben , ik weet niet waar je woont , maar deze stalling is niet duur.

Ik hoor dan wel van je.

LonaBert schreef:

>

> De stalling staat op het industrieterrein in swifterbant.

> Stroom is bedoeld om op te laden. Klussen in de hal is

> volgens mij niet toegestaan.

> Ik heb 2 telefoonnummers voor je die je evt kunt bellen voor

> alle vragen.

> 0653211832 of 0641322187

> Succes

• Bert

Ik woon in dronten maar ben altijd geinteresseerd in hoe anderen hun stalling bevalt. Dus als je wat gegvens hebt graag.

Groet,

Bert

• Johan@

Lieve Irene,

ik weet niet of de kans met 600 campers op ongelukken groter is dan met 10 campers.

Voor mij blijft de kans in beide gevallen even groot.

Het brand of het brand niet.

1 op 2 zou ik zeggen oftewel 50%

Gr. Johan@