Camperplaats/caravanplaats

• Harley

Ik lees veel over de camperplaatsen in europa. Zijn deze ook toegangkelijk voor caravans ? De huidige caravan is natuurlijk ook zelfsupporting zodat er geen kampeertaferelen hoeven te ontstaan.

Harley

• lona

Geachte Harley

Bij de camperplaatsen staat een camperteken dus mag je daar niet staan met een caravan ook al ben je zelf supporting, Op sommige plaatsen waar geen camperteken staat kan je het proberen, we komen er in het buitenland wel eens een paar tegen zoals in Celle /Duitsland daar is een hele grote plek met sani.

Als je op een camperplek gaat staan, loop je het risico dat je er weg gestuurd of een boete krijgt aangezien je dan fout geparkeerd staat, of dat de mensen met een camper die na jou komen heel erg boos worden en dat is niet de bedoeling toch.

Ook deze regel is voor gewone personen wagens die op deze plekken gaan staan, maken wij regelmatig mee.

Voor jou met de caravan blijf je dus afhankelijk van campings onderweg.

Lona

• Harley

Ik gooi dit idee op dit prikbord maar heb zelf geen caravan. (ik ga met motor en tent op vakantie)

• lona

Harley

Ook fijn met motor en tent

Maar misschien hebben andere mensen hier wat aan, alleen denk ik dat mensen met een caravan niet op dit prikbord komen.

Lona

Harley schreef:

>

> Ik gooi dit idee op dit prikbord maar heb zelf geen caravan.

> (ik ga met motor en tent op vakantie)