kwalitatief beste camper ??

• hans

Hallo allemaal.

We zijn ons aan het orienteren voor een aanschaf van een camper.

Prijsidee tussen de 10 en 15 duizend ?.

Nu willen we graag weten welk merk betrouwbaar is en met name het motorische en technische gedeelte.

Alvast bedankt voor de reactie's

Groet,

Hans

• Math

Ik rijd zelf al jaren Volkswagen opgebouwd door Westfalia. Motorisch prima in orde. Mercedes is ook een optie zijn alleen duurder in aanschaf.

• Co

beste hans

FORD!

Co

• math

Kan best Co.Ik heb een aantal Volkswagens gehad en ben er altijd goed mee uitgevallen. Ford is ook een merk dat veel bestelwagens op de weg heeft gezet. Uiteindelijk ga je af op de rij-eigenschappen, de motor maar ook het camper gedeelte. Vlkswagen en Westfalia zijn al tientallen jaren een uitstekend koppel. Ik heb ook een Karmann campr gehad, een iets ouder model. Ook een uitstekende combinatie. Heb hem uiteindelijk ingeruild voor een westfalia omdat mijn vrouw haar auto wilde verkopen. Nu rijdt zij de camper als prive auto en we gebruiken hem tevens om te camperen. Scheelt een auto incl. onderhoud.

• abe

Wat dacht je van Fiat?

• w de leeuw

We bieden op dit moment onze camper te koop aan. Ik kwam het bericht tegen op camper-forum. Zoals uit de reacties blijkt is Volkswagen in combi met Karmann een sterke camper. Dit is ook de reden dat wij indertijd deze camper hebben gekocht. Mochten jullie nog niet voorzien zijn van een camper dan is onze camper nog te koop. Stuur even een reactie terug, dan zal ik wat foto's en een beschrijving toesturen.

met vriendelijke groet,

W de Leeuw

hans schreef:

>

> Hallo allemaal.

>

> We zijn ons aan het orienteren voor een aanschaf van een

> camper.

> Prijsidee tussen de 10 en 15 duizend €.

> Nu willen we graag weten welk merk betrouwbaar is en met name

> het motorische en technische gedeelte.

>

> Alvast bedankt voor de reactie's

>

> Groet,

> Hans