Dakluik 48x48

• Carina

Wie weet waar ik dakluiken kan kopen met een maat van 48x48 cm.

Bedankt,

Carina

• Ron

Ik neem aan dat je de afmetingen van de opening in het dak bedoeld. Fiamma heeft een dakluik van 50 x 50 cm in het assortiment. Mischien dat je daar iets mee kunt.

Ik weet niet war je woont, maar je kunt het eens proberen bij Obelink in Winterswijk, de Wit in Schijndel of Campercentre in Turnhout.

• Carina

Ron,

De maat in het dak is echt 48x48 dus net iets kleiner. Ik weet dat ze inderdaad bij Obelink 50x50 hebben dus ben ik bang dat het die ook gaan worden. Ik moet dan alleen het dakgat groter maken en dat lijkt me erg lastig.

Groetjes en bedankt,

Carina

• Ron

Als je de dakconstructie niet hoeft te veranderen, kom je met een decoupeerzaag al een heel eind.

Ik zag in de Reimo-catalogus een dakraam voor een uitsparing van 48 x 48 cm. Dit kun je waarschijnlijk via internet bestellen of anders bij campercare in Lemmer.

Dachhaube 480 x 480 mm mit Kombirollo

Art.Nr.: 360701

Klarglas

Doppelt verglaste Acrylglasscheibe

In jede Richtung um 6,5 cm kippbar

Mit stabilen Federausstellern

Mit Innenrahmen: Farbe Beige

Technische Daten:

Ausschnittmaß: 480 x 480 mm

Außenmaß: 520 x 520 mm

Dachstärke: 24-36 mm

Höhe über Dach: 90 mm

Zubehör: Ersatzglas Artikel-Nr. 36051

Maße: Ausschnittmaß: 480 x 480 mm

Gewicht: 3,1 Kg

124,90 Euro

• Carina

Dank je wel Ron voor het meedenken.

Groetjes,

Carina

• Bart

Ik heb vandaag mijn nieuwe dak van GEBO binnen gekregen voor mijn camper, welke eigenlijk worden gebruikt voor bussen e.d. Ze zijn goedkoop en erg mooi! Vroeger werden deze daken verkocht door GEBO zelf, maar de productie is verkocht aan: http://www.vanschagenbv.nl/projecten.html

• Leo

ik zoek een dakluik met de maten 80/64 het is een nood uitwerp dakluik, ze zaten gemonteerd in touringcar bussen.

bij voorbaat dank.

Leo vander Hulst