Knaus Van-Ti

• Roy

Ne een periode van orientatie in de camperlarij hebben wij ons oog laten vallen op een Knaus Van-TI. Een relatief kleine en camper die geheel voldoet aan onze eisen. Heeft iemand ervaring met dit type camper. Plussen en minnen. Vergelijkbare modellen zijn de Van's van Burstner, Detleffs en Hymer.

• wil

Hallo Ron,

Geen ervaring met de door jou genoemde camper, wel met de Hymer Van.

Deze hebben wij in juni jl. nieuw uit Duitsland aangeschaft. Scheelde heer veel euro's, was een dag werk. Is door ons ook gekocht na veel rondkijken, wensen op papier zetten en een aantal keren een camper huren.

Voor meer informatie kun je ook op onze web log kijken

http://camperverhalen.web-log.nl/camperverhalen/.

Groetjes,

Wil

• Roy

Ik lees net je bericht. Gisteren hebben mijn vrouw en ik nadat we allerlei Van-typen, waaronder de Hymer, hebben bekeken, een tweedehands Knaus Van Ti 2007 gekocht. Ook in Duitsland. Scheelt veel geld en de verkoper verzorgt de invoer naar Nederland. Absoluut de moeite waard om in Duitsland te gaan kijken.

Ik heb overigens op je website gekeken. Fantastische foto's. Dit jaar zijn we in Zweden geweest. Volgens jaar staat Noorwegen gepland MET de camper. Voor het eerst. Spannend.

• ton jansen

Roy,wij zijn ook op zoek naar een Knaus Van Ti,ik lees dat jullie hem in duitsland gekocht hebben,willen jullie ons dat adres doorgeven per E-mail?

bij voorbaat dank,

Ton Jansen Alphen aan den Rijn

Roy schreef:

>

> Ik lees net je bericht. Gisteren hebben mijn vrouw en ik

> nadat we allerlei Van-typen, waaronder de Hymer, hebben

> bekeken, een tweedehands Knaus Van Ti 2007 gekocht. Ook in

> Duitsland. Scheelt veel geld en de verkoper verzorgt de

> invoer naar Nederland. Absoluut de moeite waard om in

> Duitsland te gaan kijken.

> Ik heb overigens op je website gekeken. Fantastische foto's.

> Dit jaar zijn we in Zweden geweest. Volgens jaar staat

> Noorwegen gepland MET de camper. Voor het eerst. Spannend.

• Esther

Hallo,

Ook onze voorkeur gaat uit naar een VAN type van bovengenoemde merken. Nou is mijn vraag: hoeveel scheelt het in prijs om deze in Duitsland aan te schaffen? (wij wonen 5 km) van Duitse grens, en wat betaal je aan invoerkosten?

Alvast bedankt voor de moeite,