Hallo,
We zijn een project gestart om met een camper volgeplakt met reclame de wereld rond te gaan. Dit om zoveel mogelijk geld op te halen. In elk te bezoeken land gaan we ook zoveel mogelijk mensen en bedrijven benaderen om goederen beschikbaar te stellen zodat wij deze weer middels een veiling kunnen verkopen. De opbrengsten van dit project komen ten gunste van twee door ons uitgekozen goede doelen: KWF kankerbestrijding en de Cliniclowns. Van beide instanties hebben we de goedkeuring en ondersteuning van mogen ontvangen.
Op onze site www.aroundtheworldagainstcancer.org staat het hele project uitgelegd. Ik zou zeggen werp een blik en als het u wat lijkt om uw reclame van het bedrijf op de camper te plaatsen laat het me weten. Het is voor het goede doel.
Qua camper zijn we ons aan het orienteren, maar qua oppervlakte( wat we dus beschikbaar kunnen stellen voor de reclame) gaat onze voorkeur uit naar een Hymer ( type E510). Dit is een aardig grote camper waar genoeg ruimte in en op zit. (Misschien dat een van u wel een bedrijf weet wat een camper beschikbaar wilt stellen)
Het gaat er natuurlijk om zoveel mogelijk geld op te halen en zo weinig mogelijk geld uit te geven bij het volbrengen van deze taak. Zo zien wij het ook. We staan machteloos als het gaat om de ziekte kanker maar nu kunnen we eindelijk eens iets doen.
De reclame op de camper zal niet het enige zijn ook op de kleding, petjes en flyers zal genoeg ruimte voor sponsors zijn. In elk land bij bezienswaardigheden zal er een foto van de camper met de reclame erop gemaakt worden, zodat de ondernemers de foto kan gebruiken.
Ik hoop dat ik middels dit bericht een hoop positieve reacties en misschien wel een paar sponsors ( of ideeen) eraan over houd.
Nogmaals werp een blik op www.aroundtheworldagainstcancer.org
Bedankt zover,
Rob