Possl

• Henk

We overwegen de aanschaf van een Pössl buscamper. Heeft iemand hier ervaring mee? Graag willen we er één huren van 26 mei tot 10 juni. Wie kent een goed ( particulier)adres?

• ine

Wij hebben sinds 2 jaar een Possl buscamper en zijn er tevreden over en mee.

We gingen er in diverse perioden mee weg en naar verschillende landen en omgevingen. In alle gevallen voldeed de Pössl aan onze verwachtingen.

Als je ervan uitgaat, dat je veel buiten kunt leven en toch de luxe hebt om bij slecht weer comfortabel binnen te verblijven is een buscamper ideaal. Ook bij koud weer voldoet de Pössl aan onze eisen. (b.v laatste weekend in januari j.l. met 's nachts een graad of 6 - 8 vorst). Wil je veel leefruimte, dan is het wellicht aan de kleine kant. Voor ons geldt dat in ieder geval niet.

Voordeel is, dat je overal goed kunt parkeren en ook in het verkeer flexibel bent en in kleiner plaatsen geen problemen hebt.

Wij kochten de camperbus bij Janssen in Lomm, die ook verhuurt.

Tevreden over de service tot nu toe.

• ine

Nog een aanvulling:

Dit bedrijf heeft ook een showroom in Culemborg

• Jaap

Wij zijn er ook erg tevreden mee. Niet groot, wel comfortabel en op een normale parkeerplek te parkeren (wel krap).

Wij zijn heel tevreden over AB-reisemobile.de dat vlakbij Kleef (Arnhem-Nijmegen) is gevestigd. Je kunt daar ook huren.

• Henk

Bedankt voor jullie info. We hebben bij Lomm in Culemborg een Possl gehuurd. Voor ons als fietskampeerders met een klein tentje lijkt zo'n camper een villa op wielen.

• ine

Henk,

dat is het toch eigenlijk ook.

Gewoon alles wat je maar nodig hebt heel compact bij elkaar, maar wel droog en warm als het nodig is.

Wij ontdekten al snel hoeveel vrijheid deze manier van vakantie-houden geeft als je dat wilt.

En dat het hele jaar door. Dat is zo fijn!

Heel veel plezier met de buscamper in jullie vakantie,

ine

• Eric

Wij hebben een Pössl 2Win sinds april 2009 en zijn er tot hiertoe (in oktober 2010) best tevreden mee.

Wij hebben geprobeerd onze ‘persoonlijke ervaringen’, positief en negatief, netjes op een rijtje te zetten, teveel om hier op noemen.

We bundelden alles op één van onze webpagina's.

Zie: http://home.base.be/vt6238539/camper.htm

Vriendelijke groeten en nog veel Pössl-plezier.

Eric

• laska

En is een op te richten buscamper club iets voor jullie? Zie ook dit onderwerp op de overzichtlijst.

groet Laska

• FLEUR

Persoonlijk ben ik niet zo tevreden over de Possl , ik heb er een gehad van 2004 maar deze was in 2009 al stokverrot , de hele bodem was weg meer dan 1500 e kosten aan laswerk , ook de afwerking binnen vond ik slecht , slechte zit erg rechtop.dun hout vele kastjes sluiten niet goed ,inmiddels hen ik gekozen voor een buscamper op maat bij Butler Raamsdonveer maar er zijn er meer bij Konijncampers in Heerhogowaard heb je JTL en in Frieslnad heb je ook nog wat bouwers , voor mij nooit weer een possl

groetjes Fleur

• bieding@upcmail.nl

Enkhuizen zit ook een goede camperbouwer, hebben er goede ervaringen mee, Sprintercampers heet het bedrijf, hebben er een Boxer laten inbouwen tot camper. ff googelen en je vind hem