Heeft iemand ervaring met een omvormer om van accu naar 220volt te gaan. Waar moet ik op letten als ik deze gebruik.
Het ligt een beetje aan de capaciteit vaan je huishoud accu"s
Een omvormer van 1000 wat continu vermogen kan de meeste apparaten wel aan
Plaats hem wel zo dicht mogenlijk bij je accu
Op de goede omvormers zit een laagspanning beveiliging zo dat je de accu nooit leegtrekt
Voor het laden van telefoon, laptop maar ook voor een kleine waterkoker of koffiezet apparaat
voldoet 1000 wat prima, maar een senseo trekt al snel 1400 wat.
Kijk eens bij omvormer.net die hebben redelijk geprijsde omvormers in div capaciteiten
en kunnen je ook van een goed advies voorzien
Groetjes,
Nico
kijk eerst goed wat je wil aansluiten op de omvormer, wat voor app. en hoeveel het app. verbruikt.
Kijk ook hoe zwaar je huishoud accu is (AMP).
Als je deze info hebt en dit door geeft aan de verkoper kan hij je zeker goed adviseren.
Kijk eens op gadgetonline.nl de`ze bieden diverse omvormers aan voor zeer goede prijzen.
Zuivere sinus is inderdaad het beste. Wel iets duurder, maar die omvormers werken met alles mits het benodigde vermogen (Watts) passend is.
Na veel 5- en en 6-en heb ik onlangs een dergelijke omvormer gekocht bij www.mobilenergy.nl. Prima ding en en veel goedkoper dan die in mij ogen uitstekende doch kostbare Victrons. Ik kon 'm afhalen en contact betalen want dat wilde ik graag.
Heb 'm nu 3 maanden en hij laat ons niet in de steek. Mocht je meer tips willen stuur dan even een berichtje.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?