pössl duitsland

• marianne4

Wij willen gaan kijken in Duitsland bij Dümo voor een pössl bus.

Heeft iemand van jullie ervaringen met het kopen van een camper bij dit bedrijf?

alvast bedankt voor jullie reactie.

• cgrotewal@hotmail.com

marianne4 Schreef:

——————————————————-

> Wij willen gaan kijken in Duitsland bij Dümo voor

> een pössl bus.

> Heeft iemand van jullie ervaringen met het kopen

> van een camper bij dit bedrijf?

> alvast bedankt voor jullie reactie.

Ik heb in Nov. 2008, een possl bij de firma Dumo in Emmerich gekocht en ben uiterst tevreden over over deze firma. Er zijn twee vestigingen 1. in Emmerich 2. Dulmen.

In Emmerich staan er meer dan tien te koop van verschillende bouw jaren. In Dulmen, de hoofdvestiging, staan er zeker meer te koop.

• Lakerveld

cgrotewal@hotmail.com Schreef:

——————————————————-

> marianne4 Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Wij willen gaan kijken in Duitsland bij Dümo

> voor

> > een pössl bus.

> > Heeft iemand van jullie ervaringen met het

> kopen

> > van een camper bij dit bedrijf?

> > alvast bedankt voor jullie reactie.

>

>

> In februari 2012 een nieuwe Possl gekocht bij Dumo, zou binnen 4 weken geleverd worden dat werden er 9

bij ophalen (na 2 uur rijden) Geen koffie, kreeg gelijk papieren in de hand gedrukt met de mededeling om het kenteken over te laten schrijven (wisten we niet, dacht dat het allemaal geregeld was), ik terug naar Nederland naar een postkantoor om over te schrijven, bij terug komst een sumiere uitleg van de camper, en met de mededeling dat ik direct moest tanken want er zat maar 1 a 2 liter diesel in, verder geen bloemmetje, flesje wijn of felicitatie met de aankoop, Ook kreeg ik het verzoek om de BTW in Nederland te betalen, en dat was nog niet zo eenvoudig, bij de RDW keken ze raar op en na 5 keer doorverbinden kreeg ik de juiste amtenaar aan de telefoon, echter na een half jaar wordt ik nog benadert door de belastingdienst over de BTW afdracht. en verder ook geen sevice of after-sales, mijn advies koop je camper in Nederland en zeker niet bij DUMO in Duitsland