buscamper club??

• ducaatje

Hallo,

Weet iemand van jullie of er ook een camperclub bestaat voor mensen met een buscamper? Er bestaat wel een VW en mercedes buscamperclub, maar ik bedoel gewoon voor iedere buscamper? Of misschien wil iemand wel zo iets opstarten?

Ducaatje

• Indiaan

daar heb ik ook al naar gezocht, tot nu toe nog niet gevonden.

• laska

En is er al een buscamper club?

groet

• laska

Ik ben nog steeds benieuwd of er een buscamper bestaat.

• laska

Beste Ducaatje en Indiaan,

Wij hebben straks een Adria Twin en zouden best eens een leuk tripje voor een paar dagen met andere buscampers willen maken.

Niet te lang, naar de Belgische Ardennen of zo, dat moet toch makkelijk te organiseren zijn! Wij kunnen doordeweeks of in de weekends.

Iedereen kan ter plekke zijn eigen ding doen, maar iets gezamelijk te ondernemen (kano varen voor beginners, bierproeven bij een Abdij) kan natuurlijk ook. Wij zijn lid van de NKC, maar met grote campers op stap gaan lijkt ons minder leuk. We voelen ons meer thuis bij tenten, vouwwagens en busjes.

Mocht er al een leuk clubje bestaan dan sluiten we ons daar ook graag bij aan.

groet Laska

• Campschout2012

Goede dag we zijn ook op zoek naar een buscamper club

Even beperkt voorstellen

We rijzen veel door Europa voormalig met vw t5 , vanaf 2012 met een globecar Campschout en het liijkt me leuk om een dergelijk club voorzichtig op te starten we kunnen bijvoorbeeld ergens in midden Nederland op een weekein voorjaar 2012 afspreken op bijvoorbeeld leuke camper plek of camping , afspreken en we zien wel wat er gebeurt

Laat maar wat horen buscamper vrienden wat jullie er van vinden

• laska

Leuk om jullie reaktie te lezen.

Met Indiaantje en Dukaat zijn we al met zijn vieren. Hoe gaan we het aanpakken?

Wij (echtpaar 60+) gaan van half mei tot eind juni naar Noorwegen/Zweden en van half augustus tot eind september naar Spanje met onze Adria Twin.

Maar daarnaast hebben wij best wel zin in een leuk weekendje weg. Ideeen zijn er genoeg.

Wij wonen in de Bollenstreek, hartelijke groet

• laska

Ik ga het een en ander uitzoeken, o.a. hoe we met elkaar contact kunnen hebben en op welke sites er nog meer gezocht wordt naar een buscamper club.

groet Laska

• laska

Heb inmiddels ook een oproep geplaatst op de site van bij NKC, Campercafe, Wereldwijzer reisforum, Fiat ducatoclub en Camperforum. De tekst was als volgt: Wij zouden het leuk vinden om in contact te komen met bezitters van een buscamper om van gedachten te wisselen en ev. eens met elkaar op stap te gaan.

Als er reaktie op komt is het volgende aan de orde: Waar gaan we dit bundelen: m.a.w.: op welke site gaan we van gedachten wisselen en hoe kunnen we (ook ev. prive) contact met elkaar krijgen. Op deze site kun je (zover ik weet) niet aangeven dat je op de hoogte gehouden wilt worden van een nieuw berichten in dit onderwerp en je kunt geen contact onderling maken. Er zijn dus betere sites!

• laska

Wat jammer dat ik Dukaatje, Indiaan en Globescout 2012 in het bijzonder geen persoonlijk bericht kan sturen.

Ik vind het frusterend dat jullie een oproep doen en dan niet meer kijken of jullie antwoord krijgen. Ik heb n.l. al vier geinteresseerden voor een vriendenclub van buscampers en met jullie en mezelf erbij zouden we al een clubje van 8 buscampers hebben.

Ik blijf dus niet meer op deze site oproepen en kijken, zijn jullie nog geinteresseerd dan kunnen jullie via een persoonlijk bericht reageren op www.camperforum.nl

bij onderdeel recreatie en dan weer bij buscampers. Dan krijg ik vanzelf een mail thuis.

Groetjes