Hallo allemaal
kan iemaand voor me overlegen wat is Calira elektroversorgung ( EVS 30/12 D3 )en wat is zijn functi in de camper ?
all vast bedankt.
Volgens mij is het een apparaat dat de electrische huishouding in de camper regelt o.a. het bijladen van de huishoudaccu het afsluiten van de start accu als je stilstaat de koelkast uitzet van 12 volt en allerlei andere electrische dingen schakelt. In mijn camper zit een EVS 16/12 IU deze is stuk en heb ik ter reparatie opgestuurd naar de fabriek in Duitsland dus afwachten maar.
Geschrokken van het bericht van Joop. Direct gebeld met Calira de technicus was ziek en zou pas half maart weer terug zijn na aandringen dat ik met pasen met de camper weg wilde heb ik met inruil van mijn kapotte apparaat een nieuwe gekregen voor 186 euro. Gisteren is de lader bij mij afgeleverd.
Toch noch een goede service van Calira
wie heeft er een voorbeeld van hoe je het kan vinden van de aansluiting van de koelkast na de accu . ps ik kom er niet uit welke draad ik moet hebben .ik hoop dat je mij kan uitleggen of een foto als voorbeeld dan kom ik er uit…hoop ik ……ps heb mij al twee nieuwe accu's gekosst van daar dat ik het vraag..bedankt als je mij kan helpen…groetjes rene
type evs 12/12 calira elektroversorgung
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?