Camper inbouw bedrijf

• Remaa

Hallo allemaal,

Wie weet een goed bedrijf die onze bus Peugeot Boxer kan ombouwen tot camper.

Dus vanaf het begin tot einsproduct

hoor graag

Henk

• gerard

zoek ook zo iets,sorry kan je niet helpen.maar als ik wat weet hoor je nog.als jij nog wat weet?????

• Loes

Beste mensen,

Wij hebben onze hyundai H200 bus om laten bouwen in Steggerda (Friesland).

Helaas weet ik de naam van het bedrijf niet meer het is een niet zo groot pand in een schuur maar ze hebben veel klanten omdat ze niet zo duur zijn..

Maar Steggerda is niet zo groot dus dat zal wel te vinden zijn

Alles wat ze hebben verbouwd aan de bus is in overleg geggaan en je kunt het zo duur maken als je zelf wil.

Wij waren zeer te vreden en het was echt niet duur!!

Keukentje, slaapbank, hefdak en heel belangrijk de afhandeling met het omzetten van bus naar camper bij de belastingdienst alles voor een prijs.Wij hebben een draaistoel extra laten plaatsen.

Ze hebben een vaste prijs voor een aantal dingen en de rest betaal je gewoon bij

Ze helpen je daar overal bij en zijn zeeeer vriendelijk wij zijn zeer tevreden over het bedrijf in Steggerda.

Voorbeeld; De inbouwer wist dat mijn man van vissen houd en heeft in de auto een uitbesparing open gehouden zo dat zijn hengels in de lengte in de camper geschoven kunnen worden top toch das mee denken.

We waren de bus een week kwijt en zijn daar gewoon een week in een vakantie huisje gegaan.

Hopelijk kon ik jullie van dienst zijn met vr gr Loes

• Remaa

We hebben er inmiddels een gevonden die voor een zeer redelijke prijs onze verlengde/verhoogde Boxer gaat ombouwen tot camper. Dit incl ramen enz. Fa. Sprinter te Enkhuizen. Werden keurig te woord gestaan, kregen een goede en leesbare offerte, denkt goed mee, komt met ideeen en oplossingen dus het kan beginnen.