pilote atlantis 48 cx

  • martie

    Hallo,

    We hebben met ons gezin een eerste camper gekocht het is een pilote alantis 48 cx op een peugeot onderstel van 1992

    graag heb ik alle informatie over de opbouw,zijn er mensen die hier over een instruktie boekje hebben of andere informatie.

    ook zou ik graag willen weten waar ik onderdelen voor de opbouw kan vinden,er is nl totaal geen informatie bij,met name als gaat het om de electrische installatie.

    Bvd,

    Martie

  • fred

    Stel je vraag eens op het camperforum.nl, zeker weten dat ze je daar verder kunnen helpen.

    Succes!

  • ronald

    beste martie, ik heb eenzelfde camper met heel wat boekjes, ik kan proberen iets te kopiëren voor je. Ik weet niet waar jij woont maar ik woon in Zeeland, in Goes.

    groetjes, ronald

  • martie

    hoi Ronald,

    bedankt voor je reactie,door omstandigheden kon ik niet reageren maar ik heb totaal geen informatie.

    zou graag een schema hebben van de elec.bedrading,inf. over de boiler,hoe groot of de beide watertanks zijn,ik heb ook een buitendouche aansluiting waar en wat voor een douche moet ik aanschaffen?

    In het zekeringenkastje in de klerenkast zit maar 1 zekering is dit normaal?

    Ik hoop dat je veel informatie voor mij hebt.

    Met vr groet,

    martie

    p.'s ik woon in Zelhem Gelderland

    0683099119

  • r speijer

    ronald Schreef:

    ——————————————————-

    > beste martie, ik heb eenzelfde camper met heel wat

    > boekjes, ik kan proberen iets te kopiëren voor

    > je. Ik weet niet waar jij woont maar ik woon in

    > Zeeland, in Goes.

    > groetjes, ronald

  • r speijer

    Beste Ronald

    Ik heb de zelfde camper ook uit 1992 en heb geen enkel boekje bij de camper,

    dus geen enkele beschrijving van alle apparatuur en alle inhoud van tanks en

    stroom voorzieningen.

    Zou je mij ook kunnen voorzien van copy's van deze.

    Bij voorbaat dank,met vriendelijke groet Renzo Speijer.

    r.speijer@telenet.be

  • Glenn

    Wat zoek je voor onderelen ik heb er net zo een een pilote 48 cx peugeot vrgt glenn

  • frans.valk@ziggo.nl

    Hallo,

    Ik ben ook in het bezit gekomen van een pilote Atlantis 48cx.

    De discussie is al wat ouder, maar is er een handleiding beschikbaar voor deze camper?

    mvg

    Frans Valk