Hallo allemaal,

Een hele brutale vraag, maar als ik mijn verhaal heb gedaan hoop ik dat u begrijpt waarom ik hier als onbekende dit bericht post.

Op 25 en 26 september ga ik met een groep collega's voor het goede doel van Utrecht naar Keulen fietsen. Het voornaamste doel is de Herbalife Family Foundation, dat weer kinderen steunt in projecten over de heel wereld, ook in Europa. Daarnaast werken zij mee bij rampen etc. Hierdoor krijgen kinderen de kans op goede/gezonde voeding, kunnen zij leren, spelen, bewegen en zelf wonen in Casa Herbalife, die opgezet zijn voor kinderen die een thuis zoeken. In Nederland hebben zij altijd Kinder Resto Van Harte gesteund (wat wij met deze fietstocht nog steeds doen) en steunen zij nu het schoolzwemtoernooi, zodat meer kinderen mogelijkheden krijgen om te sporten (ook dit steunen wij dus) Echter onze collega's zijn zo enthousiast, dat er steeds meer mensen mee willen fietsen. Aangezien we dat in 2 dagen gaan doen (elke dag 107 km) willen wij graag in Goch overnachten op de camperovernachtingsplaats. Het aantal campers dat zich echter heeft gemeld is helaas nog ontoereikend om het gehele team te laten slapen. Mijn vraag aan u: Bent u bereid om 1 nacht voor het goede doel op deze camperovernachtingsplaats te staan en uw (overige) slaapplaats(en) aan te bieden aan de fietsers? U hoeft verder nergens rekening mee te houden. De fietsers nemen slaapzakken mee en krijgen te eten van het verzorgingsteam. U mag ook met het diner en ontbijt meedoen als u dat wilt. De slaapplaatsen zijn nodig vanaf woensdag 16.00 tot donderdag ongeveer 9 uur nodig. U zou ons een groot plezier doen en ons enorm uit de brand helpen. Wilt u zich aanmelden hiervoor, dan vraag ik u vriendelijk te mailen naar: sandra@bastdriedorp.nl Voor meer info over de goede doelen: www.restovanharte.nl en www.herbalifefamilyfoundation.org

Bij voorbaat dank!

Hartelijke groet,

Sandra Bast (organisator fietstocht Utrecht-Keulen)