CAMPER-STALLING

  • R. Visser

    Ik ben momenteel opzoek naar een stallingsplaats voor een camper. Jouw idee lijkt mij wel wat. Voor wat de prijs betreft denk ik dat het overeen moet komen met een landelijk gemiddelde. Natuurlijk speelt de afstand een grote rol. M.vr.gr. Roelf Visser.

  • lotte Seveke

    Beste Andre

    Ik heb ooit gereageerd, maar weet niet meer waar je zit, kun je dit mailen

    groeten Lotte Seveke

  • R. Koster

    zou grandioos zijn maar vaak heel duur.

    ook de locatie is voor mij bepalend ik zoek eigelijk alleen een droge overdekte plaats voor mijn camper.

    succes.

    Ronald Koster

  • h.antonis

    graag wordt ik op de hoogte gehouden!

    groet Henk

  • J.Meys

    Hallo,

    Het idee op zich vind ik uitstekend.

    Ik weet alleen nog niet waar die loods staat en of de plaats voor mij wel interessant is.

    Is het mogelijk dat U mij een e-mailtje stuurt met de ligging.

    Bij voorbaat Dank

  • nicole beeker

    hallo daar,

    ook al is je bericht een paar jaar oud, toch ben ik benieuwd of dat wat je schrijft, van de grond is gekomen.

    oftewel heb je de loods kunnen ombouwen tot campergarages.

    wij zijn op zoek naar een garage of voor onze MG (1979) of voor onze VW bus (1973).

    wat is de prijs voor het huren van een box en heb je nog plaats (en natuurlijk waar is het).

    met vriendelijke groet,

    Nicole Beeker

    Waalwijk

  • Werner Buijsen

    Ik ben heel benieuw of dit nog door gaat. Ik heb zeker interesse.

    Werner

  • Werner Buijsen

    Heeft wellicht een van de andere posters in de buurt van Roosendaal een andere stalling gevonden die ook cmapers stalt?

    Alvast bedantk voor jullie reactie.

    Werner

  • Martien

    Als dit project nog leeft, ontvang ik ook graag informatie. Ik ben uitermate geïnteresseerd

    Martien

  • Bastiaan Niemantsverdriet

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een camperstalling ln de omgeving van Nieuwegein. Camperlengte 7.30 . Wat zijn de mogelijkheden?

    Groeten ,

    Bastiaan Niemantsverdriet