CAMPER-STALLING

  • Riek Szymanska

    Mag ik van U weten waar de stalling is,hopelijk niet te ver van Krommenie af.

    Wij zijn zeer geinterresseerd.B.V.V.D.Riek szymanska

  • e.m.eisen

    ik ben in bezit van een camper en die zou ik graag willen stallen ergens in omgeving van assen bv hooghaalen of omgeving .

    en dat ik er zo nu en dan er ook even de camper weg kan halen .

  • Ben Giezen

    Zie nu deze advertentie,wil graag een een leuke nette stalling.

    Zal inmiddels wel gerealiseerd zijn,maar er staat nergens waar het is en wat het moet gaan kosten.

    Groetjes Ben

  • albert

    beste Andre

    waar ligt die stalling ergens ? ik woon in Oostakker

    en wat vraag je voor huur en is er el voorzien?

    MVG Albert

  • gerritintveld

    Beste andre ik ben op zoek naar een stalling maar wwar staat deze hal ik woon in vlaardingen ik hoop wat van je te horen

    groet

  • Thijs G

    Tussen Roosendaal en Bergen op Zoom in 2007 en dat was de laatste reaktie. Wie gelooft er nog in? >:D<

  • Eric Giltay

    Goede dag

    Zo te zien heeft u al aardig wat reakties wat betreft campers te stallen, ik zoek ook een plek voor mijn camper dit is een Hanomag hensel uit 1976.

    Heb hem ook te koop staan maar betaal liever stalling dan dat ik hem weg doe.

    Met vriendelijke groet

    Eric Giltay

  • slegtenhorst

    Beste Andre

    Wij zijn mogelijk geinteresseerd. Echter :

    1. waar bevindt zich deze stalling. Ik hoop in de buurt van Alphen aan den Rijn

    2. wat kun je extra in deze box opslaan? Wat is toegestaan?

    3. Is er electra in de box aanwezig?

    Met dank voor je antwoord.

  • Hendrik de Loo

    Op de website van Camperverzekerd heb ik een mooi uitgebreid overzicht van camperstalling in Nederland gevonden! Ik heb hier mijn stalling in Zeeland gevonden.

  • J.Schuitema

    Ik ben op zoek naar een stallingplaats voor mijn camper in de omgeving van Apeldoorn.