gezocht Peugeot J7 camper of een Renault Saviem camper

  • Sanne

    Ik ben op zoek naar een camper het liefst een Peugeot J7/J9 of een Renault Saviem.

    Mijn voorkeur gaat uit naar een dieselmotor. Wie kan mij verder helpen?

    vr groet, Sanne

  • mark

    Hoi Sanne

    J7 met schuifdeuren: ik heb er een en dat is super. Er staan er altijd wel 2 0f 3 J7's op marktplaats te koop. Je moet er gewoon een paar gaan kijken en iemand meenemen die niet emotioneel/irrationeel kijkt naar de aankoop, want je zult bij de eerste die je ziet verliefd worden, maar er dan o later achter komen dat er goede en slechte te koop zijn. Als jij niet handig bent moet je een goede kopen en dat duurt misschien even.

    Hier het internet verzamelpunt van de liefhebbers, daar staan alle ervaring en hulp die je nodig kunt hebben http://www.vandansik.nl/phpBB2/viewforum.php?f=10

    Veel succes,

    MarkSanne schreef:

    >

    > Ik ben op zoek naar een camper het liefst een Peugeot J7/J9

    > of een Renault Saviem.

    > Mijn voorkeur gaat uit naar een dieselmotor. Wie kan mij

    > verder helpen?

    >

    > vr groet, Sanne

  • Dirk

    Ik heb een J7 kampeerbus van 1978 dus belastingvrij. Het is een benzinemotor. De motor is in 2005 gereviseerd en de startmotor en de dynamo vorige week. De remmen zijn in 2008 gereviseerd en er zijn 2 nieuwe accu's aanwezig. Daarnaast heb ik nog veel onderdelen op voorraad. Wil je foto's zien of meer weten dan hoor ik het wel via de mail.

    Groet,

    Dirk.

  • jeppe pieperiet

    Hoi Sanne

    Ik denk dat je me al eens een mailtje gestuurd hebt maar ik dacht misschien ben je nog steeds op zoek?.

    Ik heb die J7 Diesel nog steeds staan en mocht je nog interesse hebben;ik heb 200 euro van de vraagprijs afgehaald.Vraagprijs is dus nu 1300 euro.

    Kijk maar even wat je met deze info kunt.

    Groeten

    Jeppe

  • sanne

    beste Jeppe,

    ik ben nog steeds op zoek naar een camper diesel, dus vroeg me af of je me mischien wat foto's en info kunt mailen.

    Ik ben benieuwd,

    vr groet, Sanne

  • J.D.Weber

    Ik ben in het bezit van Renault Saviem Camper DS-87-39 , Bouwaar 1973, zijn er 25 jaar mee op vakantie geweest met de 2 kinderen, nu wij wat ouder zijn geven wij de voorkeur een caravan.Mocht u het tijdschrif kampeerauto in uw bezit hebben in het nummer van November 2008 staat de camper beschreven(blz 26) Auto is net A,P.K gekeurd tot 2011, dieselmoter pookversnelling ingebouwd.L.P.G voor kookgelegenheid, dinette is tevens 2 pers.bed met achterin een dinette.

  • sanne

    beste J.D Weber,

    ik ben zeer benieuwd naar de camper, is het mischien mogelijk dat U mij enkele foto's mailt? (sannevaag@yahoo.com)

    Ik hoop van U te horen,

    met vriendelijke groet, Sanne Vaghi

  • henk

    Ik heb een prachtig mooie camper j7 met alles erop en eraan,als je intresse hebt kunt u mij even bellen 06-11866411

  • J.D.Weber

    Hallo Sanne, Leuk dat je gereageerd hebt, wij hebben momenteel zeer druk maar zullen je zo snel als mogelijk je wat foto,s doen toe komen.

    Je mag mij ook bellen

    Met vriendelijke groet Johan.D Weber tel.nr.0636153161 en je zou eventueel langs kunnen komen om het zelf te bekijken , maar mail anders maar eens!

    Fijne Zondag

  • sanne

    Bedankt voor de reactie, ik heb afgelopen vrijdag al een bus gevonden, dus ik ben niet meer op zoek. Succes met de verkoop, vr groet Sanne