"Routel" ??

  • verse kempert

    Wie kent het merk “Routel”?

    We hebben onlangs een camperopbouw gekocht van dit merk, maar we kunnen bitter weinig hierover vinden op internet.

    Kan iemand ons misschien meer vertellen?

    Bij voorbaat dank.

  • Gerben Kleiman

    Hallo familie Kempert,

    Ik ken de oprichter van Routel en heb zelf ook twee Routel Minicamps.

    Zo heb ik ook folders van de Routel.

    Er zijn er echter niet zoveel!

    U heeft geluk dat u er een heeft kunnen bemachtigen!!!

    Waar heeft u er een gekocht?

    Met vriendelijke groet,

    Gerben Kleiman

  • Abraham

    Ben tot 7 jaar geleden in het bezit geweest van een oud model (prototype) Routel Als je er zo een hebt dan heb ik nog een “achter-tent” met luifel voor je die speciaal daarvoor is gemaakt bij www.tenhoope.nl Op hun site staat de bewuste routel afgebeeld met een deel van de tent.

    Groet, Abraham

  • Abraham

    Ben tot 7 jaar geleden in het bezit geweest van een oud model (prototype) Routel Als je er zo een hebt dan heb ik nog een “achter-tent” met luifel voor je die speciaal daarvoor is gemaakt bij www.tenhoope.nl Op hun site staat de bewuste routel afgebeeld met een deel van de tent.

    Groet, Abraham

  • verse kempert

    Hallo!

    Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb…

    We hebben de Routel particulier kunnen kopen en we zijn er inderdaad best verguld mee!

    Je moet er nog wat extra bij organiseren (een “standaard” waar je ‘m in de stalling in kunt hangen, die zat er niet bij) maar volgende maand gaan we ’m een paar dagen uitproberen in Zweden. Ben benieuwd!

    Als u een kopietje van het foldermateriaal wilt maken o.i.d., dan houd ik me aanbevolen. Er is namelijk heel weinig te vinden op internet.

    Lian

  • verse kempert

    Ik heb de foto gezien, het is die achter de Citroen BX? Wij hebben inderdaad zo'n zelfde soort opbouw.

    Die achtertent is helemaal dicht te maken?

    Groeten,

    Lian

  • Abraham

    Hoi,

    Het is inderdaad degene die op de rode BX staat. De Routel en de tent die je daar op ziet hebben wij destijds gekocht. Op die foto staat hij gedeeltelijk opgezet. Wij hebben naderhand meerdere bijpassende onderdelen laten maken van precies hetzelfde materiaal. Hij kan dan helemaal worden gesloten en daaraan kan nog eens een luifel. Die is ook apart aan de routel te bevestigen. Misschien heb ik nog foto's waar hij helemaal op staat maar die moet ik dan wel even “analoog” zoeken. Mocht je interesse hebben, hij ziet er nog als nieuw uit en is evenueel te bezichtigen en te “passen” in Rotterdam.

    Groet,

    Abraham

  • verse kempert

    Ik ben zeer zeker wel geïnteresseerd.

    Ik weet niet hoeveel verschillende uitvoeringen men van de minicamp gemaakt heeft, maar de onze lijkt sterk op die van u.

    Ergens eind mei wordt de opbouw weer op de auto gezet, dan is er ook weer mogelijkheid om te “passen”.

    Welke prijs heeft u in gedachten?

    U kunt me eventueel direct mailen op sb129h@live.nl.

  • Abraham

    Mailtje ontvangen?

    Groet, Abraham

  • verse kempert

    En beantwoord zelfs!

    Lian