Ben van plan om via internetwebshop.nl een 90Wp zonnepaneel te kopen.
Iemand goed / slechte ervaringen met deze online - shop ?
Dirk, bij ons bestelde en betaalde artikelen worden altijd bij de klant afgeleverd. Dat wat u schrijft klopt van geen kant, en hebben zeker geen klacht van u ontvangen! Wij geven u de kans om deze moderne vorm van smaad te verwijderen binnen 24uur, onze advocaat neemt dit anders in behandeling. Aan hand van uw emailadres die wordt opgevraagd bij dit forum, is het eenvoudig te achterhalen.
Zou er iemand zijn bestelling niet krijgen, wordt dit behandeld door het WEBSHOP KEURMERK, dit zijn ook advocaten die onafhankelijk beslissen wie in zijn recht is!
In maart 2009 heb ik een pic600 met oplader ontvangen,maar na 2x opladen heeft de oplader het begeven.
Gemaild naar internet webshop,maar omdat ik geen factuur kon overleggen(de factuur zat op de doos die voor de deur van mijn apartement is neer gelegd door de postbode is meegenomen)geven ze geen garantie,en ik wel een betalings bewijs heb.
Via google een adres gevonden in Strijensas,maar dit is een sloop pand,allemaal heel vreemd.
Als dit een misverstand is,bied ik mijn excuus aan,maar waarschijnlijk hoor ik niets meer van hun.
mvgr Gerard Droog
Ik wilde toch even wat kwijt, want uiteindelijk denk ik dat Internetwebshop toch gewoon superbetrouwbaar is. Ik kan me het geval van Dhr van Oostveen voorstellen, ik ben zelf ook teleurgesteld geweest maar lees even mee hoe het afliep. Mijn ervaringen staan ook op http://www.circuitsonline.net/forum/view/message/1133951#1133951 waar je kunt lezen hoe ik al knutselend vastliep.
Ook ik heb een aggregaat gekocht bij Internetwebshop. Door eerlijk gezegd m'n eigen schuld is die doorgebrand, er stond een sticker op de kap van de 220V stekker wat de max belasting was en op een feest is dat misgegaan door steeds meer dingen erbij te prikken. Ik heb toen contact opgenomen met Internetwebshop. Het duurde even, maar toen ik alle info netjes had verstrekt konden ze (wat mij niet lukte op internet) me helpen met een gratis spanningsregelaar (AVR), en 3 gratis koolborstels, de volgende dag erna in huis. Uiteindelijk na meer knutselen bleek dit niet het euvel en ze konden toen na veel zoeken een nieuwe spoel leveren waarvan ik zei dat ik die wel kon plaatsen. De spoel was dezelfde week in huis en die heb ik gewoon betaald.
Doordat ik blijkbaar (achteraf denkend) het typenummer van de generator niet goed had vermeld bleek de spoel niet het juiste type, en daar kwam ik pas achter na wat weekenden sleutelen. Hij was helemaal ingebouwd maar de spanningsregelaar paste er niet bij (de generator gaf maar 70 Volt) en ik wilde dus ook nog een nieuwe spanningsregelaar die het trucje wel kon. Ik heb ingesproken en een bericht achtergelaten op het contactformulier van Internetwebshop. De volgende dag werd ik al gebeld maar ik zat in vergadering. Weer de volgende dag werd ik gebeld met de mededeling: “Beste meneer Kees, heel dapper dat u zelf alles wilt repareren, maar we denken dat het einde nu in zicht is gekomen. We stellen voor alles terug te nemen, en we sturen gratis een nieuw exemplaar. We hopen dat u eindelijk weer stroom heeft op uw boot, want het is nu leuk geweest.”.
Ik was - heel eerlijk gezegd - verbaasd, maar positief verrast. De verhalen zijn dus toch uiteindelijk waar, ze zorgen dus wel dat het goedkomt. Het kan inderdaad even duren, maar je moet echt meewerken en alle gegevens goed ophoesten ook al lijkt het overdreven, maar zo'n bedrijf runnen en zoveel tijd aan service verlenen is toch een hele klus en je moet ze af en toe een zetje geven. Als iemand twijfelt aan m'n verhaal of andere vragen heeft kan hij me emailen op vragen apestaart zaan brug punt nl en dan zaan en brug aan elkaar.
Aan dhr van Oostveen heb ik dan ook de tip: wees niet boos, probeer het opnieuw, en zorg dat iemand van Internetwebshop het goede overzciht heeft zodat ze in één keer de klacht kunnen afhandelen. Ik hoop dat je net zo eerlijk als ik (ben ook boos geweest hoor) kunt toegeven dat alles in orde komt. Ik ben in elk geval suuupertevreden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?