Ik heb na bijna 2 weken wachten nog steeds geen regelaar binnen.
Mooi klote van die internetwebshop.
Hallo,
Bestellen en leveren gaat snel. Service en garantie is zeer slecht bij deze webshop. Mijn omvormer is helaas kapot gegaan en heb ik voor garantie verstuurd naar internetwebshop. Ik heb netjes de bestel bevestiging die ik heb gekregen via mail bijgevoegd. Pas later kwam ik erachter dat de factuur kwijt is.
Mocht je geen factuur meer hebben dan heb je pech ondanks dat je aan kan tonen dat je betaald heeft. De vele mails die ik gestuurd heb mochten daar geen verandering in brengen. Ze beroepen zich constant op de algemene voorwaarden maar hebben niet door dat dit alleen maar slechte reclame is.
Gelukkig zijn er nog genoeg webshops die wel een goede service bieden en zich niet verschuilen achter hun algemene voorwaarden.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Hallo,
Na veel mailen en zeer veel ergenis waarbij ik op heb punt gestaan om mijn rechtsbijstand verzekering in te schakelen toch eindelijk een positieve reactie van internetwebshop. Ze geven aan mijn geld terug te willen storten en hebben dat ook uiteindelijk gedaan.
Ik heb geen idee waarom dit zo moeilijk moet maar uiteindelijk toch opgelost door internetwebshop.
Met vriendelijke groet,
Martijn Lunstroo
Wij kunnen uw frustratie echt wel begrijpen, en er wordt bij ons altijd naar een oplossing gezocht.
U heeft een werkende omvormer gekregen, die door een onbekende oorzaak defect is geraakt. Een reparatie was helaas niet meer mogelijk en het model was ook niet meer leverbaar. In uw geval was een uitbetaling ook een probleem omdat u uw originele factuur kwijt was, waar ook de garantie-duur op vermeld staat..
We vinden het dan ook erg jammer dat u ontevreden bent, terwijl wij de garantie-zaken altijd goed oplossen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?