chausson

  • Chris Prudon

    Hallo Janneke,

    Wij zijn in het bezit van een Chauson Welcome 85, deze is van 2004 met een 2,8 L moter.

    Wij zijn van het begin af razend blij met de indeling en de wagen zelf. Wij hebben 1 klein motorisch probleem gehad welke in Frankrijk is verholpen en deze kosten zijn vergoed door de dealer waar wij deze wagen hebben gekocht.

    V.w.b . de indeling willen wij nooit meer een andere indeling .

  • verkerk

    ik herken gelukkig de problemen niet van de fam herman jaspers.

    die van ons is van 20 07 en 130 pk al. meer dan genoeg. de auto is in duitsland gekocht. een probleem met een lekkende kraan is door hazeberg vlot opgelost door een verbeterd binnen werk.

    mijn verbazing werd nog groter toen men zij dat het nog onder garantie gedaan werd.

    ik vind het voor jullie rot die negatieve ervaring dat gun je niemand.

    overleg eens met hun voor een oplossing de wil moet van beide kanten komen en dan lukt het echt wel en veel succes.

  • Herman Jaspers

    Beste heer Verkerk,

    Goed te horen dat u de Allegro zo goed bevalt. Mij zijn de vorige 3 ook ZEER goed bevallen. Een 2e handse uit Nederland en 2 uit Duitsland geimporteerd.

    Ik heb geen enkel probleem met de Campers gehad. Daarom heb ik met veel overtuiging een nieuwe Chausson deze Allegro gekocht.

    Het grote verschil zit èm namelijk in het enorme verschil van kwaliteit en materialen die zijn gebruikt voor deze nieuwe Chausson, die van u bestaat nog uit de vorige serie en wees maar blij zou ik zo zeggen. Ik heb tijdens mijn vakantie iemand gesproken met dezelfde camper en had ongeveer dezelfde soort problemen.

    Al mijn vorige waren zonder problemen, neem bijvoorbeeld het dakluik, Tot de laatste nieuwe een een kwaliteitsdak van Heki. wat er nu inzit weet ik niet, maar probeer het maar eens……………Zo zijn er grote voorbeelden tussen de “oudere ” series en de nieuwe.

    M.vr.gr. Herman Jaspers.

    N.B. Het ligt niet aan Hazenberg, die kan er ook niets aan doen.

  • ton

    Ik heb al 3 jaar een chausson 55 van 2004 en heb hiervan alleen nog maar plezier gehad.

    een prima camper en bij een volgende camper zal ik zeker een chausson overwegen.

  • ton2

    Ben toch een beetje geschrokken van het verhaal van meneer Jaspers omdat wij nu net een tweedehands chausson 94 hebben gekocht en die we over twee weken krijgen en ook uit bouwjaar 2008-6 is. Het zal toch niet dezelfde zijn denken we nu.

    Dan zien we de bui al hangen….

  • camperstel

    wij hebben ook een chausson van 2003 het is onze vierde camper maar dit is echt een super ding bevalt ons super hopen er veel mee weg te gaan dus allemaal veel camper plezier

  • Herman Jaspers

    Beste Ton,

    Ik hoop dat je echt meer geluk en plezier zult hebben van jouw Allegro dan ik. In mijn laatste mail praat ik over het verschil tussen de “oude ” en de nieuwe Allegro`s . Mocht je het verschil willen zien tussen de nieuwe Welcome en de “oude Allegro ” die overigens niet meer in het productprogramma staat ( ?? )

    dan moet je maar eens kijken op de site van Chausson - Motorhome - Profiles etc. Dit is de franse site van Chausson. Je zult versteld staan van de aanzienlijke betere aanblik en kwaliteit die bijvoorbeeld de kastjes uitstralen.

    Hoe dan ook, toch heb je hopelijk wel een goede versie !!

    Mocht je toch nog vragen of wat dan ook hebben, laat me het dan weten. Je kunt ook rechtstreeks mailen : herman.jaspers77@gmail.com.

    Succes ! M.vr.gr. Herman Jaspers.

  • co

    Ik ben op zoek naar documentatie in het nederlands van een chausson acapulco type 58 6 pers.

    bvb dank.

  • verkerk

    Gerard Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi Janneke,

    >

    > wij hebben een Chausson Camper op Renault basis

    > zie enkele onderwerpen hieronder " garantie op een

    > jonge Renault vergeet het maar "

    > En we kunnen Chausson niet aanrekenen wat

    > renault-nederland niet nakomt.

    > Over de opbouw van Chausson zijn we zeer tevreden

    > het betreft hier een Allegro 83

    > heeft dezelfde indeling als een Dethleff RT die

    > maar liefst 20.000 Euro meer kost en op dezelfde

    > Renault staat.

    > Het enigste wat ons even stoort is een druppende

    > kraan in de douche/toilet ruimte hierdoor springt

    > regelmatig de waterpomp aan om de zaak op druk te

    > houden.

    > maar dat kunnen we verhelpen om de waterdruk

    > schakelaar op het controle paneel uit te schakelen

    > ( niet vergeten aan te zetten als je dan weer

    > water nodig heeft) Maar het gaan we snel

    > verhelpen. we hebben de importeur hiervan al op de

    > hoogte gesteld met de vraag of hij ons een nieuwe

    > kraan kan toesturen.

    >

    > mvg Gerard

    hoeft geen nieuwe kraan maar een simpel reparatie setje.

    monteren in 10 minuten.

    sturen ze zo op.

  • verkerk

    wij hebben een flash 08 2007 nieuw model ducato 130 pk.

    bevalt ons zeer goed.

    wij hebben er wel veel bijgebouwd.

    lpg tank er onder.

    reservewiel met takel er onder.

    airco op dak.

    trekhaak.

    twee huishoud accu's.

    omvormer dan kun je de senseo gewoon gebruiken.

    hordeur.

    compressorkoelkast bij gebouwd in hang kast.

    spatlappen.

    stalen hulpveren achter

    de service van ron hazenberg is prima ook voor informatie en geeft veel vertrouwen in het merk.