chausson

  • piet valkenaars

    hhhhh

  • K .Rooker

    Even een reactie op bericht van m.

    Heb een camper gekocht bij camperdiscounter in Epe

    Geen problemen gehad de man doet wat hij beloofd,je kan hem altijd bellen als er iets is en hij lost het op.

    Ben zeer tevreden.

  • Johan

    Anonymous

    Hoi Janneke,

    wij hebben een Chausson Camper op Renault basis zie enkele onderwerpen hieronder “ garantie op een jonge Renault vergeet het maar ”

    En we kunnen Chausson niet aanrekenen wat renault-nederland niet nakomt.

    Over de opbouw van Chausson zijn we zeer tevreden het betreft hier een Allegro 83

    heeft dezelfde indeling als een Dethleff RT die maar liefst 20.000 Euro meer kost en op dezelfde Renault staat.

    Het enigste wat ons even stoort is een druppende kraan in de douche/toilet ruimte hierdoor springt regelmatig de waterpomp aan om de zaak op druk te houden.

    maar dat kunnen we verhelpen om de waterdruk schakelaar op het controle paneel uit te schakelen ( niet vergeten aan te zetten als je dan weer water nodig heeft) Maar het gaan we snel verhelpen. we hebben de importeur hiervan al op de hoogte gesteld met de vraag of hij ons een nieuwe kraan kan toesturen.

    mvg Gerard

    Hallo, ik hoop voor jullie dat de problemen met de lekkende kraan ondertussen opgelost zijn. Wij hebben dat ook gehad. Ik heb een nieuw binnenwerk besteld voor de kraan en binnen 10 minuten was het probleem verholpen. De hele kraan demonteren houdt veel meer werk in je moet dan ook de douchwand deels losmaken. En dat is echt niet nodig. Mocht je meer willen weten dan hoor ik dat graag.

    Groeten, 

    Johan Nap 

    oprichter van https://www.facebook.com/groups/chaussonodysseeofwelcome/