Beste camperbezitters.
Mijn vrouw en ik ( rond de zestig) zijn tot nu toe actieve fietskampeerders. Tent achterop en een aantal weken achter elkaar trekken. Tot zover verschillen we niet zoveel van camperbezitters. Onderling zijn we het niet altijd eens over mijn passie om vrij te kamperen. Zo maar ergens achteraf op een mooi plekje of met toestemming van de eigenaar. Mijn argument om tot de aankoop van een camper over te gaan ligt vooral in de mogelijkheid om vrij te kunnen kamperen. Mijn vrouw ziet het ook wel zitten. Liever niet in een klein tentje, maar wel in een camper. Ik houd niet zo van volle campings en camperplaatsen. Ik zal er niet aan kunnen ontkomen voor het legen van toilet, het inslaan van water, etc. Eigenlijk dacht ik dat een camper wat vrij kamperen betreft de oplossing zou bieden. Veel meer dan een caravan of tent. Zie ik dat goed of zit je met een camper net zo vast en kan ik dan misschien beter een grote tent of caravan aanschaffen. Hoe is uw ervaring met vrij kamperen? Wie heeft veel ervaring mee en kan ons informatie geven over vrij kamperen? Als het niet mogelijk is om regelmatig “ergens”je camper neer te zetten vervalt voor mij eigenlijk het argument om er één te kopen. Bedankt voor jullie reacties.
Henk Woortman