vrij kamperen

• miene

Is goed, maar hoe krijgen we dat voor elkaar? Ik heb er eigenlijk geen zin in om mijn emailadres op de site kenbaar te maken…. ( ik heb daar (= te veel spam )een negatieve ervaring mee.

Miene

• lona

Miene

Misschien kunnen we via de webmaster onze e-mail adres wisselen,

ga het morgen wel eens proberen, want ik ga nu naar huis en kom er morgen wel op terug.Oke

Lona

miene schreef:

>

>

>

>

> Is goed, maar hoe krijgen we dat voor elkaar? Ik heb er

> eigenlijk geen zin in om mijn emailadres op de site kenbaar

> te maken…. ( ik heb daar (= te veel spam )een negatieve

> ervaring mee.

>

> Miene

• lona

Miene

Ik heb vanmorgen een mail naar de beheerder van dit prikbord verzonden met een vraag, we wachten dan maar op zijn antwoord.

Oke.

Lona

miene schreef:

>

>

>

>

> Is goed, maar hoe krijgen we dat voor elkaar? Ik heb er

> eigenlijk geen zin in om mijn emailadres op de site kenbaar

> te maken…. ( ik heb daar (= te veel spam )een negatieve

> ervaring mee.

>

> Miene

• peet

Goedemorgen

We hebben sinds kort een camper na eerst vele jaren zwerven met een kleine eriba caravan

Het vrij staan spreekt ons zeer aan en het is daarom dat we jullie visie en tips graag ter harte nemen

Alvast een paar keer een paar dagen proberen is ons geadviseerd en zo willen we ook rond oud en nieuw in de buurt van calais het nieuwe jaar gaan inluiden

Wellicht hebben jullie nog wat tips voor ons

We wensen jullie goede dagen en een top camper jaar in 2009

Karin en Peter

• edwin haegeman

Beste,

Graag had ik via deze weg vernomen of er mensen zijn die een motorhome als “vast” verblijf hebben en die daar dagelijks in wonen.

kunnen deze mensen mij hun ervaringen mededelen.

Alvast bedankt

Edwin

• Fred

Hallo Edwin,

wij wonen in het buitenland en gaan in de zomer 3 maanden op vakantie in Nederland. We wonen dan in een Camper op ons eigen terrein. WE hebben een Frankia gekocht met dubbele bodem en een uitstekende verwarming, die heb je in Nederland wel nodig. Ik heb op dat terrein een waterput geslagen en een generator geplaatst voor de stroom. Dat laatste was eigenlijk niet nodig want alles werkt prima op de zonnepanelen en op LPG gas. Zo wonen in Nederland is erg goedkoop.

Groetjes

Fred