TIP ZIBRO olie kan veel goedkoper

• Frank

Zuivere Petroleum Type c

verkrijgbaar in Capelle aan de IJssel (bij Rotterdam)

telefoon 0614516140

ook bij 0639483820

heb hier goede ervaringen mee daar ook s'avonds en in het weekend af te halen

heeft kannen met 20 liter en prijs is inklusief jerrycan, dus je hoeft geen kannen mee te nemen als je die niet hebt

prijs schommelt rond de 30 euro per kan, afhankelijk van de dagprijs

• Mark

Ok, het is 7 december 2018 en ik heb zojuist de hele thread doorgelezen.

Zelf woon ik in NL en gebruik al sinds 2010 een Tayosan laserkachel met meestal Tosaine brandstof.

Indertijd wist ik af en toe een promo/actieprijs in Belgie te regelen.

H elaas miste ik afgelopen 2 weken de informatie daarover. baal daar nog van.

Voorlopig ga ik ws Tosaine Plus halen bij HUBO. Normaal 35 E maar met behuld van een kortinsgbon hopelijk minder.

In Belgie wordt veel gestunt met brandstof, duizelt mij af en toe.

Ik heb in eerdere jaren getract wijs te worden uit alternatieven. Ook door dingen te lezen die door mensen als jullie gepost worden. 

1 keer ben ik de mist in gegaan en kocht ik ik 6 jerrycans van iemand via Marktplaats(via Erwin?)maar die troep stong gigantisch en 1 van mijn lasrekacheltjes is er ws aan overleden.

Er na niet geexperimenteerd met dingen als lampolie of iets anders.

Wel  heb ik dus Tosaine Plus, QLIMA(niemand paraat om ff uit Belgie wat mee te nemen)en PORFUEL gebruikt.

Alle 3 goed en weinig stand. QLIMA wat vroeger ZIBRO was denk ik vermoedelijk t beste.

QLIMA kost bij PRAXIS ondertussen 54E waar dat 1 jaar eerder nog 50 was. Waanzin.

Vragen voor t moment :

Graag reacties die aangeven of t om een laser of kouskachel gaar. Ergens in de thread las ik iemand die zei dat dat uitmaakt. Ook graag steeds vertellen of t om belgie og NL gaat, je ervaring. DANK!

Iemand bekend met SAXOIL? Gamma in Belgie verkoopt dat. Ook vandaag weer in actie. Maar nog geen ervaring mee. Wil 1 jerrycan gaan scoren om uit te proberen.

Afgelopen zomer verkochten ze dat voor 24 ipv 29 E. 

Gebruikt iemand soms kortingsbonnen voor HUBO of BRICO PLAN IT?

Bij de eerste zou, mist ik niet weer een of andere ongemotiveerde idioot aan de lijn kreeg, de kortingsbon van 15% inzetbaar zijn voor een onbeperkt aantal jerrycans van 20 L.

Bij BRICO zou die 20% kortinsgbon NIET voor brandstoffen gelden.