ik weet niet waar jullie wonen, maar in belgie petroleum kopen is het goedkoopste
Wil het volgende toevoegen tav de te gebruiken olie voor Zibro petroleum kachels.
Voor diegene die in Oostenrijk verblijven bv tijdens de wintermaanden ,bij het Lagerhaus (boerenbond in Nl) kun je rode PETROLEUM TANKEN in een canister of anders,Deze petroleum
is goed te gebruiken voor de Zibro kachels en is een stuk goedkoper dan de Zibro olie.Het is Heissolie en wordt gebruikt bij Olie huisverwarming.Heb deze olie enkele jaren gebruikt en geen problemen gehad.Weet helaas niet meer de l prijs.
Op tijd het filter schoonmaken is altijd beter.
sucses.
Is deze firma ook hetzelfde als die jij bedoelt?
Want bij super de boer vind ik een fles lampenolie met de naam: the old dutch Farmlight LampOil.
En de Firma is SEL CHEMIE Broekstraat 23 postcode 7122 MN AALTEN Nederland
Telefoon 0031 543471956.
Paraffine (Aardolie) C5-20
Vlampunt>61Graden Celsius. Zwarte fles met ZWARTE dop
Maar nu komt het bij Action vind ik een Fles LAMPOIL maar nu doorzichtig de fles en ook met Zwarte dop.
Met dezelfde eigenschappen alleen nu komt het de FIRMA is ESPAR NEDERLAND ook in AALTEN namelijk postbus
124 7122MN AALTEN met het telefoonnummer je raad het al +31543471956.
Dat is toch vreemd nietwaar en als ik jouw video film van de firma bekijk dan wordt het nog vreemder als je dit adres bekijkt.www.selchemie.com/default.asp?Language=1.
Is deze olie dan te gebruiken zoals de duurdere Zibro olie?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?