info hobby 600

  • susan

    Hallo Pieter,

    Ik lees dat jij al zeker 10 jaar ervaring hebt met de hobby 600. Wij hebben een hobby uit 1987 gezien(175.000 km), maar twijfelen over de aankoop. Kun je ons aankooptips geven waar we op moeten letten, wat voor onderhoud je mag verwachten en of er nog genoeg (betaalbare) onderdelen te vinden zijn ivm reparaties.

    groet, susan

  • deco

    op http://www.hobby600.de/ kun je alle schemas downloaden

  • bauke hessels

    Hallo,

    ik ben op zoek naar 2 scharnieren voor de camperdeur voor een hobby 600 uit 1985.

    enig idee waar ik die kan vinden

    groet Bauke

  • olga

    Hallo. wij hebben een hobby 600 bj. 85 en willen graag een tweede klep ingebouwd hebben. Heeft iemand ervaring en/of een adres? Verder willen we graag een niewe WC laten inbouwen, die vanaf de buitenkant geledigd kan worden. Iemand ervaring?

  • André IJmker

    Beste Olga ,

    Wij hebben zins kort ook een hobby 600 1985 en ik wil

    de zelfde onderdelen in bouwen ,als toilet zou ik kiezen

    voor de thetford c-250 cs deze is met transporttrolly en

    kun je aansluiten op de vast watertank.

    Succes André

  • Jan

    Hallo,ik heb sinds kort een hobby 600 bj 1992,nu komt er een vreselijke rioollucht in als de koelkast aan staat,kan dit daar van komen denk je,wc en vuilwatertank doen het niet.en zoja,waar vind ik een andere koelkast die er in past.alvast bedankt Jan

  • merie7

    Hallo Pieter,

    Kun jij ons misschien helpen aan een handleiding voor de electrolux koelkast uit onze hobby 600 van 1993?

    Wij hebben deze hobby sinds 2 weken in ons bezit, maar krijgen de koelkast niet werkend. Geen enkel lampje

    gaat branden als we deze aanklikken, ondanks dat de gasfles is opengedraaid of de elektriciteit voor de kk is

    ingeschakeld. Wij hebben een luik aan de buitenzijde, waar we de achterkant van de koelkast kunnen bereiken.

    Daar zit een draadje en bij verbinding gaat de ventilator om de warmte af te voeren aan. Dat is ook al vreemd,

    maar ook daar zal een oplossing voor zijn. Misschien heb jij die voor ons?

    Mvg,

    Marion en Geert

  • clemens

    Wellicht een dooie muis erin? Koelkast wordt warm en dat zoeken ze op. Rooster verwijderen en maar eens kijken..succes

  • koen jansen

    Beste Pieter,

    ik zag op de camper.startpagina prikbord je berichten.

    Ik weet niet of dit de juiste manier is om je te berichten, maar ik zou graag wat vragen willen stellen.

    Ik wil een hobby 600 kopen, maar kan moeilijk informatie vinden over punten waarop je moet letten ed. Oldtimer kopen of juist een wat jongere?etc.

    Ik heb al een aantal jaren een campertje gehad en weet wel wat me goed en niet goed bevallen is, dus ik heb een aantal concrete vragen. Is het goed dat ik je deze vragen per mail stel?.

    Graag je reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Koen Jansen

    Warns

  • daan boer

    Hallo

    Ik zoek een hobby 600 bouwjaar1986