Camper kopen in duitsland

  • sjon

    Hallo,

    als je een camper niet gewoon kan betalen begin er dan niet aan

    men denkt goedkoper uit te zijn, maar uiteindelijk loop je tegen de lamp,

    zoals ik al eerder heb gelezen,

    geen duidelijke beschrijving alleen in het duits

    de dealers helpen je slecht enz enz

    mensen wees voorzichtig met je gespaarde geld

    voor je het weet ben je het kwijt er lopen vele oplichters op deze aard

    ik ben altijd zeer goed van vertrouwen geweest maar dat kan niet meer echt niet

    ik ben mijn camper kwijt 84.000 euro gewoon meegenomen

    nu maar afwachten tot de verzekering uit betaald ???

    sterkte en wees wijs groet sjon

  • Fred

    Nog even dit.

    Ik woon in de grensstreek. Wip dus zo even Duitsland in en velen met mij. Wat iedereen weet is dat je absoluut niet met een Duits kenteken moet rondrijden. De douane controleert op alle parkeerplaatsen en zeer vaak. Geen capaciteitsproblemen daar. Boete = waarde van de auto/camper. Huurcontractentruc kent de douane ook. Praat je er maar uit.

    Tip: koop een camper van 2 jaar oud en voer hem gewoon legaal in. Pak hem in, stap in en geniet van de vakantie.

  • Fred

    Een mooie Duitse site:

    www.mobile.de

    Meestal keuze uit meer dan 10.000 campers. Privé en bedrijven

  • Ton

    Camper aanmelden bij de Nederlandse belastingdienst en je krijgt 2 weken vrijstelling om met een Duitse (gehuurde) camper in Nederland te rijden.

  • knuts marc

    Ik zou via mjn bedrijf een nieuwe of gebruike demowagen wensen aan te kopen ?

    waar moet ik op letten

    wat met de BTW

    enz..

    alvast dank

    marc

  • chr.schoot

    hallo

    waar kan ik het beste gaan kijken in duitsland voor een tweede hands camper ( bij voorkeur een hymer )

  • Louis jurgen

    chr.schoot Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo

    > waar kan ik het beste gaan kijken in duitsland

    > voor een tweede hands camper ( bij voorkeur een

    > hymer )

    Ik zou bij Bielefeld

    een camper kopen

    Of het zuiden van duitsland

  • Zuidema

    Hallo,

    Ik heb gelezen dat er veel mensen zijn die niet weten hoe ze een camper moeten kopen in Duitsland.

    Wij hebben jarenlang ervaring met het inkopen van alle soorten Campers en Camperbussen o.a Westfalia, Dehler, Pössl, Bavaria-Camp enz.

    Neem vrijblijvend contact met ons op, wij helpen u graag verder.

    Groet,

    Wop Zuidema

    Annyway Campers

    info@annywaycampers.nl

    0031641354416

    00495944996800

  • Gerben

    Je neemt een enorm risico in deze , 2 jaar terug kochten wij in Haren Duitsland bij Dulle reisemobile een camper van een half jaar oud , eind vorig jaar werden wij aangehouden bij Apeldoorn , wij hielden ons van de domme en zeiden dat we de camper huurden! we dachten dat we er klaar meewaren todat er na 2 maanden een aanslag kwam van van bijna 13000 euro !!!! we hadden bpm bewust niet betaald en ze hadden bewijzen dat ten tijde van tenaamstelling er geld van onze rekening naar duitsland was betaald, ook waren we blijkbaar bij de grens ook gefotografeerd wand ze wisten alles ,ook komt er nog een boete en een wegenbealstingaanslag waarschijnlijk .onze rechtsbijstand zegt dat er zoveel jurispendtie over is dat aanvechten geen zin heeft , vorige maand hebben we onze camper omgeruild in emmercompascum voor een oudere , dit bedrijf betaalde ons geld toe en hiermee hebben we onze belastingaanslag betaald ,was trouwens niet gemakkelijk een camperbedrijf te vinden welke wilde toebetalen. pas aub op want ze pakken je gegarandeerd KUT BELASTINGDIENST

  • Herman Bos

    >:D:D< een camper te gaan rijden.:)-D Je weet toch dat je er bpm over moet betalen. Het lijkt mij dat je een te grote broek aan hebt getrokken.Die zakt af joh. Maar goed je hebt nu iets passends bij Bosma gekocht. Dat hebben wij direct gedaan voor twee jaar terug, toen 4jaar oud en nergens last meegehad.X(