TIP ZIBRO olie kan veel goedkoper

  • John

    Ik heb nog eens uitgezocht in hoeverre Zibro olie nou verschilt van Farmlight olie wat betreft zwavel en aromaten gehalte. Ik heb de fabrikant gemaild (Sel Chemie BV) en keurig antwoord gehad op mijn vraag naar het gehalte van deze stoffen in de Lampolie blank (http://www.selchemie.com/Lampolie-blank.aspx?NL-2-15-73-126). De Zibro gegevens heb ik hier vandaan: http://www.zibro.nl/1420/noem-kachelbrandstof-zibro-premium-quality.htm. Alles op een rijtje:

    Zibro Extra:

    0,0001 % zwavel

    0,3 % aromaten

    vlampunt > 65°C

    Zibro Extra:

    0,0001 % zwavel

    0,007 % aromaten

    vlampunt > 65°C

    Farmlight Lampolie blank (€1,50 bij de Jumbo)

    0,0001 % zwavel

    0,5 % aromaten

    vlampunt > 61°C

  • dingus

    Ik heb nog eens uitgezocht in hoeverre Zibro olie nou verschilt van Farmlight olie wat betreft zwavel en aromaten gehalte. Ik heb de fabrikant gemaild (Sel Chemie BV) en keurig antwoord gehad op mijn vraag naar het gehalte van deze stoffen in de Lampolie blank (http://www.selchemie.com/Lampolie-blank.aspx?NL-2-15-73-126). De Zibro gegevens heb ik hier vandaan: http://www.zibro.nl/1420/noem-kachelbrandstof-zibro-premium-quality.htm. Alles op een rijtje:

    Zibro Extra:

    0,0001 % zwavel

    0,3 % aromaten

    vlampunt > 65°C

    Zibro Extra:

    0,0001 % zwavel

    0,007 % aromaten

    vlampunt > 65°C

    Farmlight Lampolie blank (€1,50 bij de Jumbo)

    0,0001 % zwavel

    0,5 % aromaten

    vlampunt > 61°C

  • Irene

    Bij action kun je veel ingeven en altijd is het onbekend, alleen de aanbiedingen van dat moment zijn te zien.

    Van de week nog bij action geweest en heb bio ethanol gekocht, er staan veel verschillende flessen en kannen ook voor gelhaarden, dus zal de olie voor zibro er ook welstaan.

  • Bop

    Ok, als we nu eens even de discussie laten varen welke alternatieven er zijn dan is het misschien handig om gewoon eens op een rijtje te zetten wat Zibro brandstof nu precies kost op welk adres.

    Als ik zo even kijk dan:

    Kijkshop 53,49 euro voor 20 liter

    Zibro webshop 59,95 voor 20 liter

    Correct 54,95 voor 20 liter

    Wie weet er meer?

  • Bop

    Ok, als we nu eens even de discussie laten varen welke alternatieven er zijn dan is het misschien handig om gewoon eens op een rijtje te zetten wat Zibro brandstof nu precies kost op welk adres.

    Als ik zo even kijk dan:

    Kijkshop 53,49 euro voor 20 liter

    Zibro webshop 59,95 voor 20 liter

    Correct 54,95 voor 20 liter

    Wie weet er meer?

  • john

    Ik haal de petroleum in maasmechelen bij shell prijs 1.032 /l

    bij starten (laserkachel) ruik ik een beetje.

    Mag wel voor die prijs!

  • daido

    Ik heb vandaag weer petroleum C gekocht op onderstaand adres voor 1,04 euro. Net even voorbij Breda en afslag Brecht neme.n. Het ligt vlakbij de snelweg. Maandag gesloten, wel even van tevoren bellen

    Bogaerts H (Brecht)

    Gasthuisstraat 4

    2960 Brecht

    0032 3 313 94 59

  • daido

    Ik heb vandaag weer petroleum C voor 1,04 euro gekocht op onderstaand adres net even voorbij Breda in Brecht. Afslag Brecht nemen, het ligt vlakbij de snelweg.

    Maandag gesloten. Wel even van te voren bellen.

    Bogaerts H (Brecht)

    Gasthuisstraat 4

    2960 Brecht

    0032 3 313 94 59

  • Dorian

    Stook al drie winters olie uit de pomp 1.65 de liter, heb de kachel een keer schoongemaakt.

  • dekater

    tja ik heb in zaandam / oostzaan , toldijk 8 daar bij rijkswaterstaat in een jeriekan die droog /schoon was voor 30euro uit pomp 23 getankt en ja mijn zibrokanin die ging uit en ik een nieuw kousje a 40, euro er in nouw mooi niet ja braden en stuk as werd het omdat er schijn baar geen brand baar spul in zit maar iets van water wand het ruikt ook niet erg en gebeld en nog eens maar ze vertiken het om mij te bellen of kontacht op te nemen en ik zit met de schade van denk ik 120 euro plu dat ik nu ben verhuist waar niet zo een goekope tanksation is ja de hooft prijs betaal je er voor kijk maar op de belgiese tv telletekst 699 en je ziet hoe je word bedondert graag hulp bij het verkrijgen van mijn geld en kosten