TIP ZIBRO olie kan veel goedkoper

  • corrie

    kan je ook bioethanol in de zebri kachel doen

  • Paul

    goedendag.

    Ik wil de zibro hybris e kachel kopen.

    Maar heeft iemand ervaring met het stoken met witte petroleum bij deze kachels.

    stook hij dan nog goed.

    Krijg je geen foutmeldingen.

    Allemaal vragen die ik niet kan vinden.

    Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.

    Bedankt alvast

  • Paul

    Goedendag. Ik lees dat jou ervaringen niet zo goed zijn met een andere brandstof.

    Ik wil nu een zibro hybris e kachel kopen. Maar ben ook bang met de petroleum van de pomp.

    De ene zegt dat het geen kwast kan. En jij weer wel.

    Ik ben er ook bang voor dat ik dadelijk problemen krijg met het aanstuurings systeem.

    En dat ik ook in de kosten kom. Ik wil ook deze kachel als hoofd verwarming gaan gebruiken. En kijken of het scheelt in de kosten

  • patrick

    Hallo

    Normaal haal ik me petrolium in Luxemburg maar die had momenteel niet meer

    Weet iemand nog een plek in de buurt van Trier/koln of luik waar ik petrolium kan halen?

    Groeten Patrick

  • frans

    Hallo

    Ik gebruik al een jaar of 6 witte zwavelarme petroleum met een laser kachel tot nu toe probleemloos

    Alleen het opstarten en afzetten van de kachel ruik je de petroleum.

    Ik haal de petroleum in Poppel laatste prijs half 2013 €0.99 gelijk met shag en volle tank auto.

    groet FRans

  • truus

    wat kost dan de zibro olie per liter

  • Jellesbode

    Pas op de lampenolie van Farmlight is veranderd.

    De flessen met als inhoud C12-26 op het etiket brandt niet meer in de Zibro alleen erg veel rook maar ontsteekt niet.

    Alleen de oude met het opschrift C5 C20 nog wel.

  • René

    ik gebruik de zibro ook als hooft verwarming en tot op heden 737 ltr verstookt, en ongeveer €1000.= gespaard om niet op zibro olie te stoken

    en nog een bij komend voordeel peterolie verbrand beter dus de kachel heeft niet zo'n bruine aanslag

  • fred

    Op verschillende locaties is nu zgn GTL-diesel verkrijgbaar.

    Dit is een syntetisch bereide brandstof gemaakt van aardgas

    Enkele eigenschappen:

    praktisch geurloos (vergelijkbaar met lampenolie)

    zeer lang houdbaar

    geen zwavel of aromaten

    prijs is ca 10-15 cent duurder dan diesel

    De eigenschappen zijn zeer interessant ook als brandstof voor kachels.

    Als je even googled op “GTL” vind je de nodige info

  • Max

    Hallo,

    Wellicht is het interessant als je aan meld bij karwei voor hen nieuwsbrief.

    Vaak heb je ook 20% korting op een artikel, dat geld op een artikel, dus maw 5 kannen is 5x 20%. Het is wel duurder, rond de 55,00 euro, tel daar 20% vanaf, kost het 46,00 euro.

    Tel uit je winst! 5 halen 4 betalen.

    Groetjes,

    Max