TIP ZIBRO olie kan veel goedkoper

  • Dirk

    Update:

    Kachel brandt reukloos. Alleen bij aansteken en uitzetten een luchtje. Opvallend is echter, dat het aangenamer luchtje dan bij de Kristal van Zibro, maar een soort kaarsluchtje (lekkerder dus).

    Maar veel belangrijker……..de kachel slaat steeds na uurtje automatisch af! (beveiliging). De ventilatie omstandigheden zijn hetzelfde. Rara hoe kan dat????

  • Jack

    Moet nog wel even btw bij geteld worden, is maar een weet………….

  • Dirk

    Update2:

    Lampolie experiment mislukt!

    Nu ben ik witte petroleum van de pomp aan het stoken a Euro 1.51 de liter. Dit gaat tot op heden nog goed. Wat opvalt is dat de vlam wat hoger staat, kan hem dus iets lager zetten.

  • Jack

    Wat versta je onder witte olie en waar verkopen ze dat? Misschien domme vraag maar niet vragen is nog dommer

  • job

    Goekdopere reukloze olie gezocht (25L).

    Graag een adresje net over de grens met Belgie (nabij Meer?), ziet een half uurtje rijden daarvandaan.

    Of een adresje rond Utrecht.

  • Atonio

    Hallo All,

    De witte olie gehaald bij Nijsten in Astenet Belgie, adres is mij niet bekend heb wel telefoon nummer: 03287652377 wel v.t.v. bellen ivm. afspraak.

    Succes!

  • marianne

    Ben sinds kort in bezit van een laser zibrokachel,mijn eerste tank zibro petroleum a 48 euro is op,ben nu in essen net over de grens bij roosendaal geweest bij De Bie geweest,daar kost de petroleum 1.06 per liter.Wel een tankje meenemen. Weet iemand hoeveel je mag invoeren naar nederland

  • Jodocus

    Wie heeft ervaring met de Wallas 1300 (bootverwarming) in combinatie met goedkope (lamp)olie/paraffine i.p.v. de dure N-paraffine ?

    Graag een uitgebreide/gedetailleerde reactie en bij voorbaat mijn dank !

  • Peter de rooij

    Hoi jon

    Is de brandstof ruikloos ? (is hij te vergelijken net kristal van zibro)

    Wat vraag jij voor de vezendkosten ?

    En wat is het adres ?

    groetjes peter

  • L van Oudenaarden

    Geachte Mariane

    Kan U het adres van de Bie in Belgie doorgeven

    Ik ben namelijk ook geintereseerd in een voordelige olieprijs voor de laser kachel

    Dank U

    Met vriendelijke groet

    L van Oudenaarden